úterý 8. července 2014

New in/ June cosmetics

Zdravím ♥. Jak se máte v tyto perné dny? Já jsem za ně upřímně ráda, čekala jsem, kdy bude konečně takhle krásně, protože zatažené dny nemám ráda. I když u mě v poslední době probíhá prohozený biorytmus a spím ve dne místo v noci, tak nezapomínám na přátele ani na své koníčky, jako třeba nakupování. Také jste si všimli, jaké mají slevy a výprodeje? Je to až neuvěřitelné a já doufám, že budou mít takové výprodeje až do konce měsíce. Dnes tu mám své úlovky z června, protože jsem je kupovala většinou ještě před dovolenou nebo přímo tam.


Aromaesti Elixir body cream jsem koupila na Krétě s tím, že jsem ho opravdu nutně potřebovala. Ne, on mě potřeboval. Jeho vůně je tak božská, že nepřekonala snad žádnou vůni tělových mlék nebo másel. Má sice řidší konzistenci, ale rychle se vstřebává a jeho dost parfemovaná vůně vydrží na kůži celý den i po sprchování. Vanilkovo - karamelový body cream jsem koupila do koupelny jako společný krém, protože vanilková vůně mě dokáže oslnit v každé verzi. Působí spíše jako máslo, tenhle je tentokrát dost hutný, ale vydrží skoro stejně dlouho. Maličký oříškový krém do kabelky od Alverde jsem pořídila za účelem toho, abych se měla čím mazat v letadle, ale nepoužila jsem ho ani jednou. Teď ho používám na obličej a musím říct, že je skvělý. O posledním luxusu nemusím ani mluvit, mléko do sprchy od Nivei zná každý a kdo ne, tak udělal velkou chybu, že ho nemá ještě ve své sprše. Novinku s kakaem jsem musela pořídit hned, co jsem vyzkoušela vzoreček z DMka a nemůžu si ho vynachválit. Voní na těle celý den a nemusím se vůbec ničím mazat. Tohle jsem do sbírky opravdu potřebovala :) Kdo ho chcete stihnout v akci, mají na něj slevu v Tescu za 79,- .




Termální vodu od Avene jsem vyzkoušela poprvé jako dárek k červencové Elle a musím říct, že kdybych měla možnost ji pořád kupovat, používala bych litry. Osvěží a splňuje své funkce :) Musela jsem si také pořídit efekt zlatých nohou, tedy aby se mé tělo lesklo a blýštilo se na pláži u západu slunce a toto tělové mléko od Balei mě mile překvapilo. Krásně se třpytí, má svou specifickou vůni, a proto ho používám dost často. Lak do sbírky byl nutností na léto. Šampon od Nivei jsem pořizovala kvůli nevyhovování jiné značky a sehnala jsem ho rovnou ve slevě.



Máte některý z těchto produktů a s nimi nějaké zkušenosti? :) Dejte mi vědět a mějte se krásně!

NIKKY SORBONE ♥

12 komentářů:

  1. Avéne termální vodu mám také z Elle a musím říct že je úžasná, jenže také nemám možnost ji kupovat protože ji u nás jednoduše neseženu, tak přemýšlím nad tou Baleou která je dost vychvalovaná. Tělová mléka do sprchy zbožňuji :)
    Co se týče slev Nikolko tak nevěš hlavu! Počkej na konci srpna, to bude slev jak máku, stačilo mi když jsem loni jela na konci srpna s přítelem do Bolky tak jsem jenom koukala a litovala že jsem si nevzala víc peněz protože v každém obchodě bylo skoro vše o polovinu levnější :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je úžasná, také k ní nemám přístup, to jsme holt my slečny z menších měst :)
      Počkám, počkám, však to bude nákupní horečka! :))

      Vymazat
  2. Tělové mléko do sprchy je nejlepší :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  3. Tak pro to mléko do sprchy si zaběhnu :)

    http://estrella-2012.blogspot.cz/2014/07/new-in-june-2014.html

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsem ráda, že jsem doporučila :) Je nejlepší!

      Vymazat
  4. Zaujaly mě ty tělové krémy, musí vážně krásně vonět.

    OdpovědětVymazat
  5. Tu niveu mám taky, je taková příjemná a osvěžující. :-) A po té limitce od Baley jsem před nějakou dobou házela očkem v dm, snad ji tam budou ještě mít, protože by se mi zrovna přidala. O:)

    OdpovědětVymazat
  6. Tělové máslo od Alverde mám a používám ho třeba po holení na nohy, úplně úžasně je zklidní a je strašně příjemné. Nivea šampon jsem kdysi zkoušela, ale vůbec mi nesedl :-/.

    OdpovědětVymazat

Za každý komentář vám moc děkuji ♥