středa 2. července 2014

Crete holidays/ I'm back ladies

Zdravím všechny mé milé čtenáře, které jsem tu nechala měsíc bez kteréhokoliv příspěvku a hlásím se zpět! Moc mi blog chyběl a hlavně mi chyběly ostatní blogy, na které jsem občas koukla, ale i tak jsem neměla moc času být na internetu. Tímto se Vás také ptám, jak jste se měli, jak si užíváte dva měsíce volna /pokud tedy máte stejné volno jako já/. Jsem hrozně nadšená z toho všeho, co se v poslední době odehrálo, poslední měsíc byl více než nabitý a přeplněný jak těmi ne příliš příjemnými, tak dobrými zážitky. Dva dny před koncem školního roku jsem se vrátila z Kréty, která se konala místo Švédska, do kterého jsme měli původně jet. Místo toho jsme letěli na ostrov plný neskutečných překvapení, které jsem chtěla zažít. Byla bych tu do rána, kdybych popisovala, jak úžasné bylo .. 







• Několik kouzelných západů slunce
• Voňavých a pestrobarevných květin, které tady nemáme
• Procházení po městě plném zajímavých a milých lidí, kteří tě na ulici obejmou a popovídají si s Tebou
• .. a procházení za každého počasí v mých nejmilejších Converskách ♥
• Cítit vůni smrad květin, které smrdí stejně jako Marihuana
• Být s těmi nejlepšími miláčky na světě jako jsou tyhle dvě zlata








• Být pronásledována i při focení a i přesto si užívat slunečné dny 
• Ležet na pláži s myšlenkami na jídlo, koupání a spánek a starosti nechat v naší republice 
• Litry a litry vypité vody, někdy však doplnění kofeinu a velké dávky cukru do těla
• Přečíst si celý časopis u moře a bazénu, a kochat se skvělými příběhy nebo módními přestřelky
• Konečně číst knihy, které nejsou povinné k maturitě a zamilovat se ještě více do psů





• Poprvé zažít ty největší vlny, ve kterých se moje kudrnaté vlasy cítily jako doma
• Zatančit si v řeckém klubu s tou nejkrásnější kočkou večera, kterou je moje Euginia ♥
• Obdivovat řecké obchody s oblečením, kde jsem nechala nejspíše majland
Hledat mušle na kamenité pláži, kde stejně žádné nebyly
• Oblíbit si hotelový bazén více než moře, opálit se do černa a skákat nepovedené kousky
• Stovky vypitých drinků a bombové gyrosy, ze kterých budu shazovat kila další dva měsíce
• Ochutnávat to nejlepší ovoce přímo ze stromů 
• Užívat si celých dní v hotelu, těch nejpestřejších restauracích, moři a usmívat se na všechny

Doufám, že jsem Vám shrnula vše, co jsem chtěla a vy se podíváte na malé shrnutí fotek, které jsem Vám sem dala. Věřím, že jste se měli a máte také krásně a někam se podíváte. Řecko byl můj sen a chci se tam za rok podívat znovu, tentokrát s rodinou. Byli jste někdy v Řecku nebo přímo na Krétě? Napište mi a já jdu připravovat tisíce dalších článků, protože o prázdninách bude času více než dost :) 
Mějte se kráásně ! 

NIKKY SORBONE ♥

10 komentářů:

  1. Tak to jsou krásné fotky, máš parádní zážitky viď :))

    OdpovědětVymazat
  2. Moc pěkné fotky, zrovna včera jsem se také vrátila z Kréty O:-)!
    Glamour and beauty

    OdpovědětVymazat
  3. Nádherné fotky, musela to být úžasná dovolená :). To mi se letos teda nevydařila vůbec :D (bulhaři mě nepustili přes hranice a tak nám propadly všechny peníze - taky dobrý :D).

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj, pozývam ťa na giveaway na mojom blogu- http://michelleeskingdom.blogspot.sk/2014/07/giveaway-flip-up-sunglasses.html
    :)

    OdpovědětVymazat
  5. Musela sis to stoprocentně užít!
    Smečku už jsem četla a je úžasná :)

    OdpovědětVymazat
  6. na Krete som bola pracovať pred x-rokmi, my sme síce nemali oddychovú realitu, na fotkách to však vyzerá kúzelne:)

    OdpovědětVymazat
  7. Fakt hrozně krásné fotky:)) Taky chci na Krétu:OO :))
    http://purplepineap.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  8. jseš kočka:D a vypadá to, že sis to řádně užila :))

    OdpovědětVymazat

Za každý komentář vám moc děkuji ♥