středa 16. července 2014

Random post

Zdravím všechny mé čtenáře ♥
Jsem hrozně ráda za své volné dny, ale na jednu stranu to děsně přeháním s obratem času. Chodím spát ráno a budím se po obědě, ne li ve tři hodiny odpoledne. Ani nevíte, jak málo času Vám zbývá a je zase tma. V poslední době nebylo co dělat, ale o víkendu jsem zažila tu nejlepší akci s těmi nejbližšími, které mám moc ráda. A nevěřili byste, že si vystačí tři lidi, haha. Chystáme další akce a doufám, že budou ještě o tomhle velkém letním volnu. Od zítřka jedu pracovat na festival, který bude probíhat až do neděle, takže se těším na nové outfity lidí, kteří sjíždí heavy metal. Abych se vrátila k článku, mám tu takový náhodný post plný fotek, které jsou buď z Instagramu nebo se nevešly do žádného z jiných článků. Jsou z poslední doby, co se odehrálo :)


• hltání inspirace v Elle, když jsem nemocná • selfíčko s miloušem • spring photoshoot
• smile for YOU • další inspirace u kafíčkování • hory mám ráda, ale musíte mě tam dotáhnout
• dezertík přímo pro mě, nikdo by mě tiramisu nezbavil • od května zbožňuju Švédy! • arogantní pusa


• prasátkové muže musíte někdy vidět • opalováníčko s milým • zdravím z Kréty :)
• už jste u mě mohli vidět, doporučuji a doporučovat budu! • první výsledky válení na pláži • sunny day
• únava na letišti • konečně přestěhovaná ! • shopaholik jako já se mohl pouze kochat 


• ponocování a propovídané večery s milovanou Kate • selfíčko • budu Vás milovat navždy a všude vás nosit ♥
• testuji bílé sáčko • boží koncert 30STM • výlet s rodinkou a domácím mazlíčkem v údolí
• tuláček z pláže, který mi věnoval tisíc věrných pusinek na tvář • běžné večeře u mě doma • poslední fotka života mých oblíbených brýlí 


• krásky si zaslouží být všude • čekání na spasitele Jareda Leta ♥ • západ slunce při běhání 
• přírodně kudrnatá Nikky • procházka s rodinkou • selfíčko s mým broučkem <3
• jsem výletnice s velkým V • poslední střípky z dovolené • hlídání pejsků a chillout ve městě snů


To by bylo ode mě dnes všechno, doufám, že se máte fajn jako já i bez nějakých problémků a užíváte si léto všími silami. Mějte se krásně a do konce týdne tu můžete čekat oblíbence za poslední měsíce ! :)

NIKKY SORBONE ♥

9 komentářů:

  1. Super fotky :)

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. Užasné fotka:O Udělala si mi chutě na tiramisu:O :DDD
    http://purplepineap.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  3. Super nálož fotek, jsi hrozně krásná, úplně závidím :D. Je fajn, že si léto užíváš, já mám paradoxně méně času než během školy :D ale snad se to změní.

    OdpovědětVymazat
  4. Mám pocit, že na každé fotce vypadáš úplně jinak a líbí se mi to :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Skvelý post, takéto random fotky si vždy pozriem rada :) A si krásna! :)

    GIVEAWAY u mňa na blogu ;)

    OdpovědětVymazat
  6. mám to úplně stejně:D chodím spát pozdě a vstávám v 1 :D děs :D conversky už mám hrozně sešoupané a chystám se na nízké :D rozhoduji se mezi bílýma a černýma :D

    OdpovědětVymazat
  7. Bože, jsi nádherná ♥

    www.pigavo.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat

Za každý komentář vám moc děkuji ♥