čtvrtek 22. května 2014

Wishlist for Summer

Zdravím slečny ♥. Tak jsem opět zpátky, i když mám pořád co dělat a přitom se tolik nechce. Té práce, co nám na konec školního roku dali je opravdu dost, ale pořád je tu motivace, že už jen měsíc a bude nádherné volno, na které mám už skvělé plány :) Jsem si jistá, že se budu moci plně věnovat blogu a fotit, co nejvíce to bude možné. Dnes tu mám pro vás můj aktuální wishlist, co si chci do léta splnit a některé věci už jsou skoro doma :)


1. Rtěnka L'oreal - tyto rtěnky jsem nedávno zaregistrovala v drogerii a tato nude řada se jim tedy velice povedla, zvlášť na Jennifer Lopezovou mám extra zálusk a říkám, že bude moje.

2. Paleta Mary Kay - jak jsem psala v předchozí recenzi, tuto značku jsem si více než oblíbila a paletka mě dost oslovila, tudíž bych ji chtěla vyzkoušet.

3. Conversky - tak ty už chci hoodně dlouho a na doporučení Nikolky jsem se na sto procent rozhodla, že si je pořídím a bude to hned první věc, která mi přistane doma co nejdříve :)

4. Digitální zrcadlovka Nikon D5000 - ano,budu ho do listu dávat pořád, dokud si ho jednou nekoupím, i když to ještě bude trvat sto let a já si ho pořídím, až budu mít stálou práci

5. Rovný štětec na tvářenku MK - zkusila jsem ho na vlastní kůži a příjemnější štětec snad nemůže být, takže přibude do mé sbírky snad brzy

6. Sáček Vans - druhá věc, která už je na cestě a je pro mě docela dost potřebná :) zdá se mi dost praktický na tělocvik, abych nemusela věci tahat 3x týdně pořád v ruce a je to snad jediná kladná věc, kterou fotbalistům schvaluji :D

7. Šampon Kerastase - kvalitnější šampon je občas potřeba a bráškovy šampony mě zaujaly víc než dost. Trochu více mi dal brouka do hlavy, jestli si tyhle malé broučky pořídit :)

Máte také nějaké konkrétní přání, co byste si chtěli pořídit? 
Doufám, že se máte co nejlíp a těm, co úspěšně odmaturovali mooc gratuluji ! <3

NIKKY SORBONE ♥

5 komentářů:

  1. Loreal rtěnky jsou perfektní, doma sice nevlastním žádnou z téhle řady, ale mám hodně podobnou a je naprosto skvělá:) Co se týče těhle odstínů musím je taky někdy v drogérii prozkoumat :)

    OdpovědětVymazat
  2. Také bych chtěla vyzkoušet tyto šampony, pak bych konečně měla klid a věděla, zda opravdu za to stojí! Hezké věci!

    http://sugar--spice--nice.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  3. Conversky bych taky hned brala! :)

    OdpovědětVymazat
  4. Rtěnky od Loreal mám a rozhodně si nestěžuju. O converskách už nějaký pátek sním taky:)

    http://minuscin-svet.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  5. štětec je od MK ten rovno střižený je příjemný možná ze začátku, po delším používání je to hrůza, doporučuji koupím haruko štětce ty jsou i po roce a něco stále hladoučké a příjemné..

    OdpovědětVymazat

Za každý komentář vám moc děkuji ♥