středa 28. května 2014

Nikky writes

Zdravím kočky moje ♥ Obávám se, že jsem podle vás umřela, ale nebojte se, jen co mi skončí ten nápor ve škole v podobě čtenářského deníku k maturitě, různých prezentací a referátů, tak se vrátím v plném proudu. Léto nás čeká doufám parné, tak budu fotit co nejvíce a chci si konečně léto užít sama pro sebe, být volná a dělat si, co chci :) V sobotu jedu kupovat vysněné botičky, tudíž se mrknu i po jiných věcech, takže už teď vím, že můžete očekávat new in a také oblíbence za měsíc květen. Jsme ve fázi stěhování, proto mi také trvá něco nafotit nebo tvořit, protože mám vše zabalené. Věřím, že vše bude brzy dodělané, já se těším jako malá do nového pokoje, až si vše zařídím. Určitě ukážu nějaké fotky, pokud budete chtít. Co vy plánujete na letní prázdniny? Pro zatím se mějte krásně a napište mi, co byste tu v bližší době chtěli vidět, budu moc ráda za tipy. 

NIKKY SORBONE 


5 komentářů:

  1. Na New in i oblíbence se moc těším :) A fotky z nového pokoje sem určitě dej, ráda se nechám inspirovat :)

    http://estrella-2012.blogspot.cz/2014/05/new-in-may-2014.html

    OdpovědětVymazat
  2. teším sa na články :)

    inak pozývam ťa na giveaway o dva druhy náušnic budem rada ak sa zapojiš pokiaľ nemáš zaujem prepáč, že otravujem :) http://fashion-paradis.blogspot.sk/2014/05/giveaway-earring.html#comment-form

    OdpovědětVymazat
  3. Už se moc těším na články Nikolko :)

    OdpovědětVymazat
  4. Dáš potom vědět jak jsi dopadla u maturity? Hodně štěstí :)
    Krásná fotka. :)
    Nechceš se vzájemně odebírat? :)

    OdpovědětVymazat
  5. Really pretty! :) All the best from beautiful Potsdam,

    Jana & Vanessa
    #midnightcouture

    OdpovědětVymazat

Za každý komentář vám moc děkuji ♥