sobota 17. května 2014

Recenze - Mary Kay odličovač očí

Zdravím vás krásky ♥ Jak jsem slibovala, tak je tu další recenze na již zmiňovaný odličovač očí od Mary Kay. Prvně než se k němu dostanu, tak bych chtěla něco povědět k této značce jako takové. Viděla jsem mnoho pozitivních, ale také velmi negativních hodnocení na MK kvůli líčení, celkové propagaci a přístupu kosmetických poradkyň. Já osobně jsem zatím zaregistrovala pouze pozitivní reakce a jsem rozhodně spokojená. Nikdy jsem neměla zkušenost s konkrétními stánky MK, kde by stály poradkyně a prodávaly své produkty, tudíž nevím, jak k člověku přistupují. Každopádně mám vlastní kosm. poradkyni, která je skvělá, poradí ve všem a dokážu si s ní perfektně popovídat o tak rozsáhlém tématu jako je kosmetika. S produkty jsem nadmíru spokojená a nemíním tím nijak značku odsuzovat, naopak podle mě kvalita odpovídá ceně, i když jsou některé přípravky dražší. Můžeme se na to koneckonců podívat. 


Design
Design je podle mě snad to nejlepší, co jsem kdy viděla. Je jednoduché a přesto kouzelné. Každý produkt je dodáván v krabičkách a tuto jsem si musela i nechat, byla by škoda ji vyhodit. Lahvička má 110 ml, je poměrně vysoká, průhledná a má jednoduchý aplikátor, kterým nevyplácáte tolik odličovače na tamponek, ale dáte opravdu minimum.

Konzistence
Jedná se o dvoufázový odličovač, který v sobě ale nemá olejovou složku, která některým může mastit nebo naopak vysušovat pleť, tudíž má v sobě pouze přírodní složky. Přesto se vodička zdá maličko mastná, ale je to proto, aby odstranila voděodolný make-up, což opravdu splňuje během 5 vteřin. Stačí dát na tamponek malé množství a odlíčí vám bez problému celé oko, aniž byste museli na oko dřít a strhávat řasy. Je vůči očím opravdu šetrný, také bych dodala, že mi moc hezky voní. Parfemace není silná, pouze je cítit čistá kosmetická vůně.


Výdrž
Jak už jsem psala, na tampónky můžete nanést maličké množství a na každé oko vám vystačí klidně jeden tampónek. Výdrž by proto tento produkt mohl mít i do 9 měsíců, když budete šetrné :) přeci jen, počítám s tím, že s odličovačem zbytečně neplýtvám a nelíčím se úplně každý den. Jeho cena je 540,- a stojí stejně jako maska. Za tu výdrž to stojí. 

Já jsem s odličovačem stejně spokojená jako s maskou, na kterou už jste recenzi vidět mohli a doufám, že nejsem jediná, co tento zázrak kdy vyzkoušela! :)

Máte s něčím z Mary Kay zkušenost? Co na odličovač říkáte?

NIKKY SORBONE ♥





7 komentářů:

  1. Vypadá hodně lákavě :) Kolik vůbec stojí ? :)

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. S kosmetikou Mary Kay nemám vůbec žádné zkušenosti, ale docela mě láká něco vyzkoušet. Odličovač nevypadá vůbec špatně.

    OdpovědětVymazat
  3. Také by mě zajímala cena :))
    Moc pěkná recenze, kdybych měla možnost ho někde koupit tak neváhám ;)

    OdpovědětVymazat
  4. vyzerá perfektne, dosť ma to láka vyskúšať ho. :-)

    SIMONA | LIVEINFOXWORLD.BLOGSPOT.COM

    ....

    OdpovědětVymazat
  5. Já osobně třeba Mary Kay nefandím, nejsou mi vůbec sympatické jejich dealerky, to jak postupují... A to mě odrazuje od produktů samotných. Měla jsem možnost nějaké vyzkoušet, ale vrátila jsem se ke svým oblíbeným značkám.

    OdpovědětVymazat
  6. tak třeba odličovač je fajn, když si dělám linky tak sáhnu po něm :)

    OdpovědětVymazat
  7. tiez nemam velmi v laske MK a jej kozmeticke poradkyne ale tento odlicovac je TOP! Mala som ho sice len raz lebo dat 20euro za odlicovac je troska dost, ale skvele mi ho nahradza dvojfazovy odlicovac od YR :-)

    http://knihofilka.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat

Za každý komentář vám moc děkuji ♥