středa 14. května 2014

Insta post 2

Zdravím vás slečny ♥ Jak se v poslední době máte? Já vířím myšlenkami, jak to teď celé bude, v hlavě mám stěhování, konec roku, zlepšování klasifikace a podobné věci. Je toho zase dost, ale přesto nezapomínám na blog a snažím se fotit, co to jde. Dnes tu mám Instagramové fotky, abych vás neošidila i o tyto prožitky. 


Miluji jaro a hyacinty s ním ♥/ jedna z těch lepších svačinek/ božská Arizona
Jacka je někdy třeba../ Melounová balea je bezva/ jedna originální z focení :)


Nákup od Mary Kay/ cesta do neznáma s kamarádíčkem/ vzpomínky na minulé léto
moje další jarní kráska <3/ když mám chuť na pořádnou kávu/ nemůžu za to, kosmetika mě omámila


úsměv, prosím!/ moje megalíná láska/ výletové sedmikrásky
zápasová s tím nejlepším/ jarní krásky/ pokus o depresivní hodinku 


čumák loví ♥/ setkání s frájou Adamem Mišíkem/ chvilka s dubnovou Elle a vitamíny
to nejlepší latté, které může být/ zkoušela jsem řasinkyy/ z focení :)


Koncertovka s mou tunovou hřívou/ modelína se nechala vyfotit/ když o půlnoci kradete kolo s bráchou
milé překvapení a květnová Elle/ párty s tím největším bláznem/ miluji parky a s tím i zamilované květiny

Třeba se vám moje fotky líbí a pokud mě ještě nesledujete a chcete sledovat, tak mě můžete najít zde 

Pro dnešek se mějte krásně a užívejte květen! <3

15 komentářů:

  1. Nikolko fotky jsou opět nádherné jako vždycky :) !

    OdpovědětVymazat
  2. Krásné fotky, na Instagramu šmíruju moc ráda :D

    OdpovědětVymazat
  3. Super fotky :)

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  4. Moc pěkné fotky a mmm ten Jack. Já mám ráda medového. :)

    OdpovědětVymazat
  5. super fotky!:) a strašně moc ti závidím ty vlasy!♥ jsou naprosto dokonalý!:)

    www.Lorietta.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Péťo, děkuji Ti moc, ale opravdu není co závidět! :) Ty jsi moc krásná.
      <3

      Vymazat
  6. V těch natočených vlasech bych tě skoro nepoznala. Jinak miluji hyacinty, takže tyhle fotky se mi líbily nejvíc a pak samozřejmě číča, ta je prostě úžasná.

    OdpovědětVymazat

Za každý komentář vám moc děkuji ♥