čtvrtek 8. května 2014

Weekly random

Zdravím Vás krásky ♥ V poslední době není vůbec čas a vy to určitě chápete už jen proto, že sleduji nespočet blogerek, které zrovna maturují a jsou také zaneprázdněné. Já ještě letos nematuruji a upřímně si to ani nedokážu představit - zatím. Stačí mi prozatímní závěrečné zkoušky, které pro mě minulým rokem byly naprostá noční můra a věděla jsem přesně proč. Tento rok to bude stejné, takže do konce května doháním, co můžu a místo článků dělám prezentace. Přeci jen je ta škola celkem náročná, ale stojí to za to tvrdě na sobě pracovat.


Přesto mi poslední dobou dělá všechno radost, i časopis ve mně může probudit spící hormony radosti květnové krásy, která je kolem nás. No dobře, ta květinka byla o hodně milejší a radost byla maximální :)



Stejně je květen asi můj nejoblíbenější měsíc a čím jsem starší, tím více si vše uvědomuji, všeho krásného si všímám a občas si připadám jako blázen, když procházím ulicemi, usmívám se a vnímám okolí jinak než ostatní.




Dnes bylo kupodivu tak krásně, že jsem musela vytáhnout peněženku ven a co jiného může slečna dělat, když se neprochází venku - zajde do obchodů. Nelituji, pořídit například plavky za devadesát kaček je pro mě opravdu štěstí. Čeká mě do budoucna docela dost akcí, tak snad pořídím fotky. Chystám pro vás mnoho článků a mám pro vás také překvapení :) Tak se zatím mějte krásně a napište mi, jak trávíte své volno <3

NIKKY SORBONE ♥



18 komentářů:

  1. Přesně jak říkáš, čím jsem starší, tím víc si všímám okolí :) Nějak jsem propadla kouzlu květin! A ta květnová elle má dokonalou obálku :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To teda, je to i lepší mi přijde :) To tedy má! :)

      Vymazat
  2. taky si pokaždé připadám jako blázen, když jdu a usmívám se jak měsíček na hnoji :D :D :)

    OdpovědětVymazat
  3. Nikolko máš nádherné fotky :) .
    Já sice nematuruji, ale v září mi to zase začne, ale i tak mám teď času hodně málo a povinností čám dál více :) !

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to Ti tím pádem držím palce kočičko <3

      Vymazat
  4. Krásné fotky :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  5. Nádherné fotky :) Jelikož jdu zítra do práce, tak strávím zbytek dne čtením Elle a Cosma a koukáním na nějaký film :)

    http://estrella-2012.blogspot.cz/2014/05/himalaya-herbals-krasa-z-himalaji.html

    OdpovědětVymazat
  6. Ta poslední fotky je úžasná:)

    OdpovědětVymazat
  7. Elle má ten obal tentokrát vážně božský.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To tedy má, jsem z něj naprosto nadšená.

      Vymazat
  8. Skvele fotky :) mrkni aj na nasu give away myslim ze by ta mohla zaujimat ;)

    OdpovědětVymazat

Za každý komentář vám moc děkuji ♥