pátek 25. dubna 2014

Recenze - Rimmel London Eye Lash Scandaleyes Black

Krásné odpoledne slečny ♥

Jelikož jsem dopotřebovala řasenku a přišel čas otestovat novou, je tu další recenze na právě prázdnou řasenku od Rimmel London Scandaleyes a napsat na ni svůj vlastní názor. Řasenku jsem si nekoupila na něčí doporučení nebo jiné recenze, naopak jsem ji vyzkoušela ještě v době, kdy byla novinkou, takže jsem se sama chtěla přesvědčit.


Celkový design řasenky mi přišel super s tím, že je v neutrální černé barvě s bílým efektem a je naopak neobyčejně zaoblená. Na řasence se mi líbí i skladnost, není extra velká, vejde se do malé taštičky a tím pro mě bylo překvapení, že mi vydržela poměrně dlouho na to, že jsem ji používala každý den :)



Kartáček má opět v neobvyklé podobě než ostatní řasenky, a to ve tvaru přesýpacích hodin což mě zaujalo ještě více, jak bude řasenka tvarovat a celkově zhušťovat řasy. Mile mě překvapila, řasy se mi zdají celkem objemné, zhuštěné a více tahy se i dost prodlouží. Řekla bych, že se mi řasy nijak neslepují, což je u mě klíčovým rozhodnutím, zda si řasenku nechat nebo ji hodit do koše. Tahle určitě zůstala až do konce, přišla mi dobrá a neměla jsem s ní žádný problém.


Zda bych si ji koupila znovu? - ANO, určitě koupila a doporučuji všem, co chtějí mít hezky tvarované a prodloužené řasy.

MÁTE S TOUTO ŘASENKOU NĚJAKÉ ZKUŠENOSTI? 
POKUD ANO, JAK JSTE BYLY SPOKOJENÉ? 

NIKKY SORBONE ♥

26 komentářů:

  1. Nikolko, jak je možné, že Tě ještě nesleduji ? :-O už jsem to pěkně rychle napravila :-). Jinak řasenka vypadá náramně lákavě a tobě to na poslední fotce maximálně sluší, měj se krásně ♥!
    Glamour and beauty

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To já nevím Vendulko, každopádně Ti moc děkuji, jsi zlato ! ♥
      Děkuji moc, to byla jen příkladová kvůli řasám, ale jsem ráda, že se Ti líbí :)

      Vymazat
  2. Kartáček vypadá dobře, ten u mě hraje většinou hlavní roli ve výběru řasenky :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, kartáček u mě také hraje velkou roli, to je pravda :)

      Vymazat
  3. Tuhle řasenku jsem si zamilovala! sice jsem po prvním použití byla taková zklamaná, ale když jsem se s ní naučila pracovat vše se hned změnilo :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem ze začátku taky byla taková nejistá, jestli vůbec bude dobrá, ale nakonec byla skvělá a teď lituji té, kterou jsem si koupila teď, otřes :D :)

      Vymazat
  4. Achjo, víc než tu řasenku bych chtěla tvoje úřasný plný rty!!!
    Vypadá fakt skvěle ale já zůstanu věrná One Million Lashes od L'oreálu :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc Nicolko, je to snad jediná věc, na kterou jsem hrdá :D
      Tak tu vyzkouším a mrknu na ni, děkuji za tip! :)

      Vymazat
  5. Musím sa po nej kuknúť, asi som ju prehliadla, ale vyzerá naozaj super! :)

    liveinfoxworld.blogspot.com

    ....

    OdpovědětVymazat
  6. Děkuji za tip, nějakou dobrou řasenku scháním ale tuto jsem nezkoušela :)
    Moc ti to sluší :))

    Angelika

    livelovelaugh-byangelika.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Není vůbec za co, mně tedy sedla narozdíl od té, co mám teď :)

      Vymazat
  7. Super recenze!! A s těmi vlasy... nic pro to nedělám kočko řekla bych, že mi to roste po všech mých nemocech co mám :D.. Ale tvoje vlasy jsou opravdu top!♥ Uzasný blog!!
    blog by Elina

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju Elinko ♥
      Tak to abych byla nemocná, že :D Né, opravdu máš božské vlasy :)
      Děkuji moc ! :)

      Vymazat
  8. S touhle řasenkou nemám zkušenost, ale vypadá moc pěkně!:-)

    OdpovědětVymazat
  9. Někdo ji také nemá třeba rád, ale mně zrovna opravdu sedla :)

    OdpovědětVymazat
  10. Miluju tuhle řasenku!!♥ I když mi chvíli trvalo, než jsem si zvykla na ten tvar kartáčku, ale nakonec jsem s ní byla maximálně spokojená :)
    mszarofka.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně tak, i já jsem musela najít trik v tom pořádně řasy zkrotit, ale je skvělá :)

      Vymazat
  11. Já jsem s ní strašně spokojená a na tobě vypadá super. :)

    Style Without Limits

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsem ráda, že je s ní také někdo spokojený ! :)

      Vymazat
  12. ten kartáček vypadá použitelně

    OdpovědětVymazat
  13. Zkušenost s touto řasenku nemám, ale zaujala mě.

    http://missalexy.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  14. zkušenosti s ní nemám, ale vypadá zajímavě :)

    OdpovědětVymazat
  15. Mala som ju a bola fakt skvelá, zaujímavá a hlavne veľká kefka dokázala vyčariť krásny objem, také riasy mi nedokáže spraviť takmer žiadna riasenka. Týmto Scandaeyes som už ostala verná, skúšala som aj Lycra Flex a aktuálne mám nejakú Allert neviem čo, tiež od Rimmelu.
    Bianka

    OdpovědětVymazat

Za každý komentář vám moc děkuji ♥