úterý 22. dubna 2014

April's news

Krásný den Vám všem ♥. Dnes není zrovna nejslunnější den, i přesto mám strašnou radost z prázdnin, které jsem teď prožila i přes maličkosti, které jsou složitější a nemluvě o ostatních věcech. Budu se znovu stěhovat (ano vím, už asi po třinácté, uf) a i když to pro mě ze začátku byla celkem nepříjemná zpráva, tak už se poslední dobou těším víc a víc, nejradši bych se sbalila z intru a jela stěhovat věci z domu do druhého. Jako každá holka i já už mám perfektně naplánované, jak bude vypadat můj budoucí pokoj a potom se mi bude fotit jedna báseň :) Už jen proto, že po dlouhé době bude můj pokoj zase konečně fialový a to je základ všeho, co se do něj bude hodit. Doufám, že jste slavili krásné Velikonoce a užili jste si je. My jsme je díky tomu většímu rozruchu ani neslavili, tudíž žádné fotky z Velikonoc bohužel nemám.


V neděli jsem také byla opět fotit a tentokrát si focení náramně užila. Bylo krásně, i když foukal šíleně vítr, ale dalo se to vydržet a nakonec myslím, že z toho vyjdou pěkné fotky. Až budou hotové, určitě se s některými ukážu. Tohle jarní počasí s rozkvetlými stromy mi chybělo a nemůžu se ho nabažit! 


Ještě jedna fotka jako backstage, kde jsem už byla ráda, že jsem přes sebe mohla něco přehodit ☼

Jak si jarní období užíváte vy? Dejte mi tip na vaše stránky, jak jste slavily Velikonoce! 

NIKKY SORBONE ♥

12 komentářů:

  1. škaredým počasím by sis prázdniny kazit neměla, takže je dobře, že si z toho nic neděláš :-) u nás je dneska taky celý den hnusně, pořád prší, dokonce občas i hřmí..ale zase se bude skvěle usínat :-D a já jsem se nikdy nestěhovala a štve mě to, chtěla jsem vždycky mít vlastní pokoj a zařídit si ho tak jak bych chtěla a nebrat ohled na to, že se o něj musím dělit s ml. bráchou :-/ takže ti docela dost závidím no.. a na fotky jsem zvědavá :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To si určitě nekazím a bouřky nemám ráda, nevím proč :D
      No, já už se stěhovala opravdu hodněkrát a věř, že by tě to přestalo zase hodně rychle bavit :) i když to zařizování nového je super a můžeš to vždy udělat podle sebe.
      Se sourozenci jsem toto naštěstí nikdy neměla, protože mám sourozence o dost starší :)

      Vymazat
  2. Já si Velikonoce užila skvěle, byla jsem u rodičů a to je to nejlepší :-) Ta fotka ze zákulisí je super :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsem ráda, že si je ještě někdo jako Ty užil ! Moc Ti děkuji, jsi hodná. :)

      Vymazat
  3. Jéé a budeš chodit i na jinou školu nebo se nebudete stěhovat tak moc daleko? Každopádně chápu, jak jseš z novýho pokoje natěšená. Miluju to zařizování a s tím mým už jsem skoro u konce! Tak nám to pak musíš všechno hezky nafotit! ^^
    A fotky nám ukaž co nejdřív, protože se už nemůžu dočkat. Už i ty backstage fotky vypadají parádně! <3

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nene, Nico nebudu se stěhovat na jinou školu, ta zůstává pořád stejná stěhujeme se jen do vedlejšího města :)
      Jsem strašně moc natěšená a inspiruji se právě Tebou, protože většího zařizovacího maniaka než tebe jsem neviděla a máš boží nápady ♥ už se moc těším na zařizování právě proto, že vím, že to někoho jako třeba Tebe moc baví stejně jako mě :)
      A moc děkuji krásko ! <3

      Vymazat
  4. Já Velikonoce nijak zvlášť neslavím, takže pro mě to byly jen krásné kratší prázdniny :)
    Ta první fotka se mi šíleně líbí! Jsi krásná!! :)♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pro mě také, takové odpočinkové :) Moc děkuji, ty umíš potěšit Nikuško <3

      Vymazat
  5. Moc se těším na fotky. :) Já Velikonoce taky neslavila.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak alespoň nejsem sama, kdo je neslaví. Jsem ráda, že se těšíš :)

      Vymazat

Za každý komentář vám moc děkuji ♥