úterý 29. dubna 2014

New in/ April - Co je nového u Nikky?

Zdravím vás všechny! ♥
Doufám, že se máte co nejlépe a sluníčko vám přeje i s občasnými přeháňkami :) Já doufám, že už bude konečně lépe, protože už vážně nevím, jak se oblékat. Jestli teple nebo jít v tričku a potom klepat kosu, že jo. Nevím proč, někdy je času až příliš, ale teď mi nezbývá moc času fotit. Fotek mám najednou hrozně málo a asi to bude mou fakt starou Paris, se kterou už nejde moc fotit. I tak se vynasnažím z ní vyfotit co nejvíce fotek, než bude mít svůj konec a snad mi vydrží do koupě nového.

Dnes ale tento článek věnuji věcem, které jsem si pořídila nebo dostala v dubnu, když už máme konec toho srandičkovaného apríla. Všechny fotky nejsou stejné, fotila jsem věci postupně v jiné dny, takže se nedivte, když bude pozadí jiné :)


Burjois micelární vodu jste mohli vidět určitě na hodně blozích, byl to koneckonců dárek k dubnové Elle.
Aussie sprej na vlasy jsem vyzkoušela jako první od této značky a musím říct, že jeho vůni jsem si zamilovala a dávám ho na vlasy pokaždé, když někam jdu.
Balea tělové mléko s vůní melounu jsem nemohla v drogerii nechat, protože to byla láska na první čich.
Rimmel gelové linky jsem už delší dobu sháněla a tyto jsou perfektní, určitě na ně uvidíte recenzi.
Balea vlhčené ubrousky používám už několikáté balení a krásně osvěží pleť, když ji dočišťuji.



Neznám lepší štětec na makeup, než je tenhle od Mary Kay. Dříve jsem makeup nanášela pouze prsty, dnes už bez štětce nedám ani ránu a mám jistotu, že mi tento vydrží několik let a nebudu za další utrácet. Mintový lak podle mě nesmí na nehtech na jaře chybět, a proto jsem využila výprodejové akce Astor laků za 39,- :)

Odličovačem na oči mě překvapila maminka, která ho má také a je s ním maximálně spokojená. U mě čekejte recenzi i na tento produkt, máte se na co těšit.


Dárečky od maminky z Paříže ♥


Nakonec oblečení, kterého si na nákupech teď moc nepotrpím a stačí mi to, co mám. Potřebovala jsem ale opravdu pohodlné tílko, které bude přilehlé na těle a bude vypadat dobře. Tohle šedé s fialovými proužky z Takka je to nejlepší, co jsem mohla za stovku pořídit. Spodní prádlo je nutností měnit a tyto dvě krásné ozdůbky mě nadchly. Černé skinny jsem musela koupit, jelikož se mi další roztrhaly, což mě vážně naštvalo, takže jsem si to těmito z Tally vykompenzovala. Poslední je detail ze zadní části takové lehké šedé mikiny z Gate, která má na zádech tento krajkový výřez a vypadá to moc pěkně.

To by bylo za měsíc duben vše a doufám, že se vám některé věci třeba líbily :)
Přeji Vám krásný zbytek dne !

NIKKY SORBONE ♥

14 komentářů:

  1. ty věci z Paříže jsou krásné :)

    OdpovědětVymazat
  2. Aussie jsem si velice oblíbila a tyhle Balea ubrousky jsem měla a byly moc fajn :)) krásně voní, ale já s nimi jen dočišťuji, neodličuji :) . Na to Balea mléko jsem koukala, ale mám fakt železnou zásobu tělových mazadel a to se vůbec nemažu, nemůžu se k tomu dokopat :D ... Hrozně se mi líbí ten hrníček z Paříže a těším se na recenzi ohledně odličovače Mary Kay :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Aussie je skvělá značka a Balea ubrousky jsou super :)
      Recenze bude brzy :)

      Vymazat
  3. To je hrneček s tím motivem Paříže? Jestli jo, tak je krásný. A i kdyby nebyl, tak je to i tak krásné :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, hrneček, příště ho vyfotím ještě bez obalu :) Děkuji moc :)

      Vymazat
  4. Krásné věci, černé skinny bych taky potřebovala a tu mikinu jsem v Gatu viděla a taky si ji chtěla pořídit, ale bohužel už ji v mé velikosti neměli :(

    http://estrella-2012.blogspot.cz/2014/05/new-in-april-2014.html

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahaa, no tak třeba bude příště lepší, uvidíš :)

      Vymazat
  5. My fav is Rimmel London...
    xoxo
    clarice

    OdpovědětVymazat
  6. Krásne fotky, ten hrnček je úžasný :)

    OdpovědětVymazat
  7. určitě dej vědět jaké budou ty linky :) já už dlouhou dobu používám od Maybelline taky ty v tom kalíšku, ale už mi moc nevyhovují :D

    OdpovědětVymazat
  8. Pěkný článek ^^
    http://trendyblogforeveryone.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat

Za každý komentář vám moc děkuji ♥