pátek 18. dubna 2014

Recenze - Maska Mary Kay

Krásný den milé slečny, dnes mám pro Vás jedinečnou recenzi, která se tentokrát týká pečující kosmetiky. Jde o čistící masku od Mary Kay, která je podle mě opravdu nenahraditelná. Pokud se o ní chcete dozvědět více, určitě čtěte dál a byla bych ráda, kdybyste mi třeba napsali, pokud jste něco od této značky používali, vlastnili nebo vyzkoušeli a jaké jste s tím měli zkušenosti :)


Design a složení
Maska má takovou střední velikost, je z řady Botanical Effects a dají se sehnat ve dvou verzích, buď na normální až suchou pleť, nebo na smíšenou až mastnou. Řekla bych, že se tato řada používá hlavně pro mladé slečny okolo 16-25 let, které nemají tak opotřebovanou pleť a chtějí vyzkoušet něco, co jim vyčistí i začínající nevyčištěné póry. Maska je z rostlinných látek, které udržují pleť zdravou a pružnou. 



Konzistence a celkový dojem 
Maska má hloubkově vyčistit pleť a zvyšovat hydrataci. Její konzistence je dost hutná, bílá a není slupovací, tudíž se po 10-15 minutách smývá. Musím říct, že jsem po prvním použití byla opravdu překvapená. Tato maska mi totiž měla pomoct s nekonečným bojem proti černým tečkám a opravdu se to po téhle zkušenosti povedlo. Černé tečky z poloviny zmizely úplně, což se jinému produktu zatím nepovedlo. Musela jsem proto masku pořídit, jelikož jsem přesvědčená, že takto zmizí (a zmizely) tečky úplně a nebudou mi tak kazit denní líčení. Po nanesení maska dost ztuhne, takže se neděste toho, že nebudete moci pohnout pusou nebo se nebudete moci zasmát. Ztvrdne a tím tak vsákne zanešené póry do sebe a krátce na to je i stáhne, aby po tečkách nezbyly jizvičky (tzv. díry na obličeji). Funkci opravdu plní, moc se mi její design a výsledek líbí a dlouho jsem nebyla s nějakým přípravkem tak spokojená. Proto ji za sebe můžu opravdu doporučit těm, co s tímhle mají problémy :)

MÁTE S NĚČÍM OD MARY KAY ZKUŠENOSTI?

NIKKY SORBONE ♥

10 komentářů:

  1. Se značkou Mary Kay zatím moc zkušeností nemám ale ségra od téhle značky měla make-up, který jsem jí potom tajně ukradla z kosmetický taštičky a hrozně mi vyhovoval! haha :D
    Takovou masku v tubě už hledám asi sto let a nikde jí nemůžu sehnat. Byla jsem snad už ve všech drogériích :( Mary Kay se objednává jako Avon a Oriflame přes katalog, vid'? Podle tvojí recenze mě to hrozně láká jí vyzkoušet :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Haha, tak takhle přesně jsem já make-up kradla mamině :D také mi děsně vyhovoval, proto si ho plánuji koupit pro sebe :)
      Já jí hledala snad věčnost a fakt mi pomohla co nejvíce to šlo a jde. Mary Kay kamenný obchod nemá, ani eshop, tudíž se objednává nebo spíše kupuje rovnou u kosmetických poradkyň. Já si to proto vždy koupím hned u ní, takže nevím, jak je to s Mary Kay u vás :/ kdyby jsi chtěla vědět víc, napiš mi na mail <3

      Vymazat
    2. Děkuji Ti kočko! Jednu takovou poradkyni nejspíš znám, tak se u ní zkusím poptat! :-*

      Vymazat
  2. Bohužel, zatím žádné zkušenost is touhle značkou nemám, ale četla jsem spoustu kladných recenzí,takže mě ta značka určitě láká :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Kdyby jsi chtěla, klidně ti nějaký můžu udělat :-) stačilo by poslat, z jakého obrázku to chceš + co tam chceš mít napsané a je to :-D stejně se o prázdninách nudím, nemoc mě hrozně omezuje:-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc, já se určitě přihlásím kočko! <3

      Vymazat
  4. Značku Mary Kay jsem ještě nezkoušela, ale slyšela jsem nani dost pozitivních ohlasů, tak si myslím, že nebude dlouho trvat a něco vyzkouším :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já také, a proto jsem ji zkusila a zatím jsem s ní moc spokojená, nemám proč na ni házet špatné ohlasy :)
      Určitě vyzkoušej :)

      Vymazat
  5. Ahoj,
    já mívala naprosto hroznou pleť - po mamce jsem nejspíš zdědila aknozní pleť. Dlouho jsem hledala kosmetiku, která by mi alespoň trochu pomohla a hlavně to NEZHORŠOVALA. A asi v 16 -. ani nevím jak - jsem s mamkou navštívila nezávislou poradkyni od MK a už čtyři roky používám celou Botanikl řadu (zelenou). Abych pravdu řekla, tak masku dost šidím, protože sem na ni nikdy neměla moc čas, proto sem si ji dávala tak jednou za měsíc... ale po tvé recenzi se skusím vyhecovat a používat ji tak 2-3x týdně a uvidím, jak zareaguje. Jenom prosímtě, už je to dlouho co jsem ji měla naposledy, ona se nanáší na vyčištěnou modrou plet nebo na plet co je vycistena (+ jeste precistena tonikem) a sucha? Asi si to budu muset napsat, protože si tohle fakt nikdy nemuzu zapamatovat.
    Každopádně 4 roky používání jsou opravdu vidět. Plet je o hodně lepší a pokud nemám špatný týden (své dny) tak mám moc hezkou plet.
    Uff.. ještě jsem zapoměla, že používám i make up. Tuším IVORY 04. Přes zimu je super, ale ted na léto jsem sáhla raději po BB cremu od NYC, protože není tak "hutny". A nově používám od MK ještě transparentní pudr a ten je naprosto luxusní, ten můžu jedině doporučit. :)

    Předem díky za odpoved...
    Cathy Chloupková
    Mezi nebem a peklem | http://mezi-nebem-a-peklem.blogspot.cz/
    cathychloupkova@gmail.com

    OdpovědětVymazat

Za každý komentář vám moc děkuji ♥