úterý 15. dubna 2014

Favourite Czech bloggers


Zdravím slečny ♥. Dnes pro Vás mám malou inspiraci, co se týče mých oblíbených bloggerek, u kterých se kochám fotkami, jejich nápady a baví mě zjišťovat jejich vášňivé zájmy. Jsem zastánkyně toho, že mám nespočet oblíbených blogů a kdybych je tu měla vyjmenovat, byli bychom tu do zítřka. Slečny, které ale uvedu jsou pro mě ale výjimečné něčím jiným, co mě na nich zaujalo, mají pro mě více než inspirační smysl a ráda bych je někdy poznala osobně.

Annie Rockwel - The beauty and Beast



Anetka je pro mě inspirací číslo jedna. Nejen, že má bezvadný vkus, co se týče módy, ale svým blogem provází svůj kus života, který si snaží užívat svými zájmy a hlavně láskou. Poslední dobou se také věnuje fitness se svým přítelem, který je teď součástí blogu (budete mrkat). Ráda kreslí, na její kresby se ostatně můžete podívat také. Líbí se mi její pozitivnost, jak má vše důkladně udělané, samy se můžete přesvědčit, že například její překrásné vlasy a úsměv dělají své, její krása je zkrátka pohádková.


Dia - Handbag for ladies 



Dianka mě zaujala na první ''klik'' do jejího blogového světa. Hrozně mě baví sledovat její upřímné články, jak se projevuje, jaké má úžasné outfity přesně podle mého stylu a hlavně její fascinující fotky. Ráda fotí, své fotografie publikuje na blogu, což je má další slabost. Její zájmy jsou snad ty nejpodobnější, jaké jsem kdy s kým měla /zpěv, focení, móda/ , a tím jsem zřejmě našla svou blogovou spřízněnou duší :) Určitě Vás oslní stejně jako mě její úžasný úsměv a božské vlasy, toho si musí všimnout snad každý. 


Vaci - My pancake story



Marti blog je zase trochu o něčem jiném a to mě na tom nejvíc baví. Všechny blogy jsou trochu o něčem jiném. Marťa z blogu mypancakestory tvoří především články o svých nenahraditelných receptech, kterými se inspiruji a nejvíce mi dělá chutě svými různými varaintami palačinek a lívanečků. Její vášeň je běhání, tudíž píše i o běhu, a tím tak motivuje ostatní ke zdravému životnímu stylu trochu jinak. Hlavní důvod, proč ji ale stále navštěvuju a nevynechám ani jeden post je proto, že úžasně fotí, a to cokoliv. Své momenty, pocity, okolí, život, jídlo, outfity. Její blog stojí za to navštívit, protože je přirozená, kreativní a hlavně svá.

Navštivte ji zde - http://mypancakestory.blogspot.cz/http://mypancakestory.blogspot.cz/

Nicollete Böhm



Nicolka je momentálně v Německu, přesto mluví česky a její blog jsem si moc oblíbila. Dříve jsem si myslela, že jí je tak přes dvacet, což určitě podle fotek přijde i Vám. Není to tak, ale její blog je vysoce navštěvovaný právě jejím nevšedním fantastickým vzhledem a díky kreativitě. Niky mi přijde děsně modelsky založená, má smysl pro módu a vždy se oblékne tak, že vypadá skvěle. Zabývá se DIY, čímž mě ještě více překvapuje, jaké doplňky si v jejím království vytvoří a s jakými materiály pracuje. Je to moc milá slečna a hlavně velká srandistka :) 


JAKÉ OBLÍBENÉ BLOGY NAVŠTĚVUJETE VY? MÁTE NĚJAKÉ TIPY? :)

NIKKY SORBONE ♥

22 komentářů:

  1. ja mám medzi oblubenými blogmi ten tvoj napríklad :) ale z tvojich tipov mam rada Nicol a Diu tak najviac :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé, tak to jsem ráda, ty jsi zlato ♥ Nico a Dia jsou opravdu super :)

      Vymazat
  2. Všechny také sleduji :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  3. sleduju Annie a Vaci a určitě se mrknu i na ostatní:)
    http://style-with-smile.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  4. Super! :) Znám jen Annie..:) Ale ty ostatní mne také zaujaly..:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Annie je skvělá, ostatní tři blogerky jsou skvělé taktéž :)

      Vymazat
  5. Znám tři blogerky a jsou úžasné!:)

    OdpovědětVymazat
  6. Všechny čtyři holčenky znám, sleduju a zbožňuju! :D :)

    OdpovědětVymazat
  7. Jééé, ty jseš zlato! :-*

    OdpovědětVymazat
  8. Ježiš, já se tu ted' úplně červenám! Krásně jsi to napsala a moc to pro mě znamená! Osobně se někdy určitě setkáme :-*
    Moc Ti děkuju kočko <3

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem ráda Nico, že jsi to tak krásně napsala! <3
      Já děkuji a budu určitě ráda ! :-*

      Vymazat
  9. Tyto slečny jsou i mé oblíbenkyně :)

    OdpovědětVymazat
  10. Nikky?! To je úžasný, ty jsi láska <33 děkuju, děkujeme moc!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano?! :) Doufám, že jsem neudělala něco špatně! :)
      Anetko, to je samozřejmost, ne žádné děkování ♥

      Vymazat
    2. Vůbec, strašně mě to potěšilo! <3

      Vymazat

Za každý komentář vám moc děkuji ♥