sobota 15. března 2014

Spring is coming

Zdravím Vás slečny moje ♥

V poslední době mi skoro nic nechybí. Uvědomuji si, že je třeba se radovat z maličkostí a od té doby to tak dělám. Stačí mi, že je krásné počasí, začíná jaro a všude vidím rozkvetlé jarní květiny, můžu nosit šaty s keckami, změnila se nám struktura víkendových programů, nechodím ze školy za tmy, ale za západu nádherného sluníčka, chodím si zaběhat a na procházky zpívat .. ANO, jsem šťastná.

Postřehli jste správně - nechodím do parku a nedržím se ruku v ruce s někým, kdo pro mě znamená opravdu moc. Ale i tak se dá říct, že jsem šťastná. Jsem.






A s mým miláčkem je svět ještě krásnější

V blízké době se můžete těšit a očekávat můj aktuální playlist, recenzi na produkt z dekorativní kosmetiky a také další Instapost :)
Mějte se krásně a užívejte! 

NIKKY SORBONE ♥

12 komentářů:

  1. nádherné fotky!:) také jsem nadšená z toho sluníčka a z probouzející se přírody! je to opravdový ráj pro fotografy!:)

    www.Lorietta.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc, jsi zlatá! :) Také jsem nadšená, jako amatérka je to opravdu boží konečně fotit :)

      Vymazat
  2. Krásné fotky :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  3. Kvetoucí sněženky, krokusy a narcisy na jaře miluji. Mohla bych jich mít plnou zahradu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně tak, libovala bych si v tom :) Jaro je nádhera.

      Vymazat

Za každý komentář vám moc děkuji ♥