úterý 11. března 2014

New in ..

Ahojda milé slečny ♥

Jak se máte v těchto slunečných dnech? Přijde mi to počasí čím dál lepší a snad už budu moct i chodit fotit ! :) Strašně mě štvalo, že jsem v zimě neměla čas fotit kvůli tmě, tak to teď snad bude lepší. Naskytlo se konečně více času i na nakupování (nebo spíš bylo potřeba?) a pořídila jsem si pár nových věci do mé kosmetické tašky či něco, co mi obohatí i šatník.




Značku Essence asi nikdy neodsoudím, její výrobky mám celkem ráda, co se týče stínů nebo laků, i když laky nedrží dlouho. Tento topper ale zvládne vydržet třeba týden a absolutně jsem si ho zamilovala. Nehty vypadají moc pěkně, prostě jako dalmatínci :o) Stíny quattro byly ve výprodeji za 29,- a  smokyeyelíčení mám ráda. 


Make-up Match perfection jsem neměla v plánu vyzkoušet, to radši Wake me up, ale dostala jsem na tento poloviční slevu, tudíž mám o zásoby kompletně postaráno. 106,-


Produkty jsem od She nikdy neměla, až teď jsem zjistila, že to není nic špatného. Bronzer jsem už nějaký sháněla a tento byl opět ve výprodejích za směšnou cenu, což bylo super. Rtěnka taktéž, tmavá barva se mi hodí pro některé příležitosti a je s jemným shimmerem, tak uvidíme. 





Vyhlazující sérum bylo zlevněné na 50,- a chci vyzkoušet, zda bude nějakou funkci na vyhlazení vlasů plnit. Má božskou vůni, voní jako všechno ovoce dohromady. Z Albi jsem si oblíbila věci se sovičkami, a tak jsem tam nemohla nechat ani tento dokumentární prostor na ukládání různých blbůstek. Nakonec jsem tento víkend sehnala prostornou kabelku do ruky, ve které můžu nosit učení a nemusím nosit batoh ke kabátu a podobným věcem. Je velmi prostorná, má hodně kapsiček a uvnitř je fialováá ♥



Nakonec došlo konečně i na nové diptrické brýle, které jsem si v poslední době vysnívala, a to už druhé fialkové, tentokrát plastové brýle, které jsou větší a v moderním stylu, co se teď nosí. Co na ně říkáte? 

JE něco, co jste si v poslední době pořídili a máte z toho obrovskou radost? 

NIKKY SORBONE ♥

15 komentářů:

  1. Makeup od Rimmel chci vyzkoušet :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. Ta kabelka je super ! :)
    http://katerinazuzanakova.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  3. hezké věci sis pořídila! ty stíny mam take :)

    OdpovědětVymazat
  4. Na tu kolekci laků od Essence jsem zrovna dneska koukala v drogerii. Asi si nějaký taky brzo pořídím:D A ta kabelka je úžasná:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsou fakt skvělý a drží celkem dlouho, tak jich pár určitě pořiď :) Děkuju :)

      Vymazat
  5. Produkty vypadají opravdu skvěle :)

    OdpovědětVymazat
  6. Ten lak taky mám, akorát jinou barvu. Jinak pěkně brýle a sluší ti. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ty toppery jsou nejlepší :) Děkuju moc ! ♥

      Vymazat
  7. Super new in! :) Používám make-up rimmel a nemůžu si jej vynachválit! :)
    A kabelka a brýle jsou super! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju, jsi hodná :) To je super, já ho budu testovat spíše až dodělám ten Stay matte a udělám recenzi :)

      Vymazat
  8. teda, ta kabelka fakt suprová!:-) ještě by to chtělo nějaké náušnice:-)

    OdpovědětVymazat
  9. Ta kabelka je nádherná!! :) A to pouzdro se sovičkami je roztomilé, já mám od Albi diář také se sovičkami, ale v hnědé barvě. :)

    OdpovědětVymazat
  10. Ty brýle jsou skvělý! :) Hezká barva (fialová :)) ), taky jsem si teď nedávno kupovala nové brýle a vypadají dost podobně.. nemáš je od Esprit? :)

    OdpovědětVymazat

Za každý komentář vám moc děkuji ♥