pátek 7. března 2014

Daily writing

Zdravím Vás slečny ♥

Koukám, že už je to týden a něco, co jsem ni
čím nepřispěla a mělo to své důvody. Proto píšu hned dnes, co jsem se konečně dostala k počítači - měla jsem žel notebook v opravě, takže jsem musela týden vydržet bez práce na něm, ale o vaše články jsem se neochudila ani tak díky mobilu :) Teď už budu snad přispívat zase více jako předtím, mám připravenou kupu nápadů. Především Vás čeká větší new in článek, protože se mi toho za únor a začátek března nakupilo poměrně dost a také čekejte recenze + nějaké ty randomky :)



V poslední době mám jen a jen dobrou náladu, myslím, že to i začíná tím nádherným počasím, které mě těší ze všeho snad nejvíce. Sundala jsem všechny vrstvy, nasadila jsem oblíbenou koženou bundu a hned mám lepší pocit a sluníčko to ještě zpestřuje :) Také už jste strhli zimní kožíšky?

Ve škole je to teď super, stále tvoříme nějaké akce, budujeme nové vztahy s ostatními lidmi, chodíme na přednášky s lidmi z jiných zemí, účastníme se různých soutěží a na začátku léta nás také čeká Švédsko a snad dopadne i Londýn. Jediné, co mi přijde k pláči je momentální krize v Ukrajině, co na to říkáte?

Co byste tu uvítali za další typy článků? Určitě mi napište kočky.

NIKKY SORBONE ♥



4 komentáře:

  1. Taky se těším a úžasná fotka :)

    OdpovědětVymazat
  2. Fotka je úžasná a moc se těším na články :)

    OdpovědětVymazat
  3. Těším se na články, hezká fotka. A taky mě to počasí teď naprosto vyhovuje. :D

    OdpovědětVymazat

Za každý komentář vám moc děkuji ♥