pondělí 24. března 2014

Favourite films/ part two

Ahojda slečny. 

Za poslední dobu jsem zase shlédla více filmů, bylo konečně více času a mohla jsem se na něco podívat. Filmy mám ráda a každý den se můžu klidně na dva mrknout. Abych také mohla rozdat mé dojmy dál, mám tu pro vás další várku. Zejména pro ty, kteří ty filmy třeba ještě neviděli :)

ADORE 


Tento film jsem viděla snad jako poslední ze všech a nemůžu se ničemu divit, že si mě překvapení našlo samo. Tyto filmy, tzv. dramata mě hrozně baví, už jen proto, že jsou tam nejlepší zápletky a tady se mi to splnilo až až. Děj nebudu popisovat, samy se rozhodně přesvědčte, že má film něco velkého do sebe a dá se zahrnout dokonce do reálného života s tím, že se to někdy opravdu děje. Nejvíce se mi na tom líbí to prostředí, pointa a celkově herci a herečky, kteří udělali fantastickou práci. Opravdu mě nadchl.

NOW IS GOOD 


Teď a tady mě dovedl k slzám už od poloviny filmu. Je to velice emotivní film a pro slečny je celkem jako stvořený, když chtějí mít tu svou náladu plnou emocí nebo naopak uklidnění. Dakota Fanning předvedla absolutně skvělý výkon a obdivuji, že se umí vžít do role dívky, která zažívá tak těžký, ale za to i krásný krátký život. Stojí za to se na film podívat.

ABOUT TIME 


Film mě nenadchl tak, jako ty dva předtím, ale také má mnoho krásného v sobě a zaujalo mě na něm to kouzlo lásky a veškerá romantika v něm pojatá. Především si po filmu můžete říct, že se vždy najde nějaká cesta a i když někdo nemá tolik štěstí na začátku, nikdy není všem dnům konec

ADELE 

Pokud chcete zažít alespoň na chvíli neskutečný filmový zážitek a nechcete vidět pořád stejné stereotypní filmy o jednom a tom samém tématu, měli byste se podívat právě na Život Adele. Adele je zkrátka obyčejná slečna, která časem zjišťuje, že jí v životě něco chybí a také po určité době zjistí, co ji přináší radost, bez čeho/koho nedokáže být. Je to francouzský film, tudíž se není čemu divit. Je velice kvalitní, emocionální a hlavně ''drsný'' v tom smyslu, že se nikdo ve filmu opravdu nestydí a vše je pojato tak, jako v realitě. I tak mi film sebral veškerý dech a jsem ráda, že takový film vznikl, aby se někdo nestyděl za něco, co je ještě pořád pro některé lidi neobvyklé.

WHITE HOUSE DOWN 


Ať tu není pořád nějaké drama nebo romantika, podívala jsem se také na film s oblíbeným Channingem, kdy útočí spolu s ostatními na Bílý dům. Akčňák se jim fakt vyvedl a vidět ho v plné kvalitě je paráda. Už jen to, jak otec ve své práci, kterou zvládá naprosto ukázkově, zachrání svou milovanou dceru je k nezaplacení a stojí za to se na takový typ filmu podívat, i když třeba akční movies nemusíte :)

FROZEN


Nakonec kouzelná pohádka Ledové království, která mě opravdu překvapila. Přišel s ní kamarád, který pohádku zbožňuje natolik, že ji má všude, kde byste se podívali. Nedalo mi to a musela jsem ji shlédnout také. Nelitovala jsem a nedivím se, protože mám animované filmy moc ráda, i když mi je, kolik je :) Nevím, jak vy, každopádně já jsem byla úplně vedle z toho roztomiloučkého sněhuláka ♥

Doufám, že jsem vám zase dala nějaké malé tipy na zpříjemnění večerů nebo momentálních propršených dní a přeji vám krásné další dny :o) 

NIKKY SORBONE ♥

10 komentářů:

  1. Určitě si nějaký stáhnu. Animované filmy taky zbožňuji, takže ledové království si stáhnu :)

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. Zkouknu!!:) Frozen jsem také viděla, je vaážně super a vtipný!! :D

    OdpovědětVymazat
  3. frozen jsem hledala krátce po vydání, nakonec jsem no našla někde v hrozné kvalitě a anglicky, ale bylo to skvělý!:D
    na teď a tady se mám v plánu podívat:)

    OdpovědětVymazat
  4. Now is good si plánuji co nejdřív pustit, vypadá to na úžasný film! :)

    OdpovědětVymazat
  5. Díky za tipy, v kině jsem nebyla ni nepamatuji, takže jsem ani jeden z těhle filmů ještě neviděla. :)

    OdpovědětVymazat
  6. Frozen je krásna rozprávka, taká pravá vianočná, ale veľmi veľmi pekná, aj tie piesne v nej sú skvelé.
    Bianka

    OdpovědětVymazat

Za každý komentář vám moc děkuji ♥