úterý 1. dubna 2014

Spotřebované produkty - March

Zdravím slečny ♥

Když máme ten první aprílový den (nebojte, nepřijdu s žádným fórkem) rozhodla jsem se udělat první post se spotřebovanými produkty, abych konečně mohla dát skvělým či neskvělým věcem sbohem :)

Některé věci mě nadchly, některé méně, určitě to znáte. Myslím, že bych toto téma mohla dělat častěji, tedy vždy, když budu mít více věcí dopotřebovaných. Nebude to ale každý měsíc, to určitě ne, protože kupuji to, co opravdu potřebuji a nekupuji zbytečně moc věcí najednou, tudíž nespotřebuji produkty tak rychle. Můžeme jít na to ! :)


1. Regenerační krém Garnier - Tento krém jsem měla a mám moc ráda, vyhovuje mi tento konkrétní červený, který regeneruje pokožku a celkově ho můžete použít nejen na ruce, ale i na obličej a ostatní části těla. Je trochu mastný, pomaleji se vstřebává, ale to je účelně a příjemně voní :)
Koupila bych si ho znovu? - ANO, máme ho i doma 

2. Vlhčené ubrousky Essence - Tyto ubrousky byly v limitované edici ''Me&My Ice cream'', tudíž už je zřejmě nikde neseženete, ale jednalo se o pouhé cestovní balení do kabelky, bylo v něm 15 kusů, tudíž není moc o co přijít. Opravdu nádherně sladce voní, jako nějaké cukrovinky, takže byla radost si tím čistit obličej. Používala jsem je opravdu jen na obličej nebo venku na ruce, takže k němu nemám více co říct. Stojí 29,-
Koupila bych si je znovu? - Možná ANO, jako kabelkovou verzi

3. BB cream 9in1 Rimmel London - Musím říct, že tento BB cream mi vyhovoval snad ze všech podkladových bází nejvíce. Tolik se neleskne, má samozřejmě krémovitou konzistenci, odstín mi plně seděl a vydržel mi s pudrem celý den. Nanášel se v pohodě, mohlo se ho dát i málo množství a kryl skvěle. V drogeriích ho můžete sehnat za 159,- 
Koupila bych si ho znovu? - URČITĚ ANO

4. Bezoplachový sprej Gliss Kur - Sprej používám už asi po desáté a je můj stálý. Mám je ráda, příjemně voní a jelikož používám ostatní přípravky od Gliss Kuru, ani tenhle nemůžu ošidit a dodává vlasům hezký lesk.
Koupila bych si ho znovu? - ANO, kupuji si ho stále

5. Balzám na vlasy Peach Balea - Broskvový balzám mě nadchl zezačátku, po větším používání už mi vlasy začal trochu mastit a nesměla jsem používat velké množství. Odpustím mu ale tu skvělou vůni broskví, vlasy po něm voní třeba ještě 3 dny do dalšího umytí.
Koupila bych si ho znovu? - MOŽNÁ ANO

6. Šampon na vlasy Balea - šampon pro brunetky také voní jakoby ovocně a trochu svěže, ale pokožka po něm začala být nesvá a začala mi dělat nepořádek na hlavě, takže už ho nejspíš víckrát nekoupím
Koupila bych si ho znovu? - NE

7. Sprchový gel Burjois Wake me up! - Sprchové gely mám ráda, zvlášť, když mají odlišnou specifickou vůni a tento to plně splňoval. Obsahuje vůni citrusů a plodů Goji, takže to byla zároveň svěží a šťavnatá parfemace. Na kůži vůně vydrží klidně i do druhého dne, nevysušuje. 
Koupila bych si ho znovu? - ANO

8. Sprchový gel Balea Battle field - Tento gel mě až tolik nenadchl, jeho vůně je taková obyčejná sladká, byl ve výprodeji a používala jsem ho jen na denní rychlé sprchování.
Koupila bych si ho znovu? - NE

9. Nivea lemon - niveácké produkty zbožňuji a nevyhnul se tomu ani tento gel s mini perličkami s výtažky citrusů, voní tak přírodně svěže a pokožka je po něm hebká a pružná.
Koupila bych si ho znovu? - ANO

To bylo pro dnešek vše, napište mi, pokud máte něco z těchto věcí také a jaké s tím máte zkušenosti a mějte krásný pohodový večer :) 

NIKKY SORBONE ♥ 



14 komentářů:

  1. Tolko spotreby ! :) Tá NIVEA LEMON vyzera nádherné :)

    Miriam
    www.miriamsefcikova.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je má první, jinak toho nikdy tolik nespotřebuji :) Také je! :)

      Vymazat
  2. Přesně ten první krém od Garnieru mám doma a nemůžu si ho vynachválit :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo, fakt pomáhá na nedostatečná místa a je oblíbený v celé rodině :)

      Vymazat
  3. Taky mi vyhovuje ten BB cream :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  4. Skvělý článek! Tyhle články jsou nejlepší!:-)

    OdpovědětVymazat
  5. Super spotřebovaná kosmetika! :) Rozhodla jsem se, že maminku zlanařím, aby mi koupila něco na vlasy pořádného, protože se mi hrozně třepí a já chci o vlasy začít pečovat ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, už jsem konečně vůbec něco dopotřebovala! :)
      Já jsem chtěla také konečně něco kvalitního na vlasy, protože je chci nechat dorůst do stejné délky, jako když jsem byla malá :) tak zlanař! :)

      Vymazat
  6. Já nikdy nedokážu dát dohromady tolik obalů :D Vždycky vyhazuju, takže respekt!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. tohle je premiéra, také jsem to vždy vyhazovala, tedy spíše jsem nespotřebovala ani tolik množství, takže i tak děkuju :D :)

      Vymazat
  7. Mám zkušenost s Garnier krémem, akorát mám menší verzi a je fajn, to mi připomíná že bych ho měla konečně dodělat :) !
    Mangový balzám Balea jsem měla, sice krásně voněl ale vůbec mě nenadchnul o lepším rozčesávání jsem si mohla nechat zdát a ten Balea sprchový gel teprve čeká na "svůj čas" v šuplíku :)))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to je super, balzám právě nic moc, mastily se mi vlasy, takže u mě stejné pocity :)
      Sprchové gely jsou super, o tom žádná :)

      Vymazat

Za každý komentář vám moc děkuji ♥