čtvrtek 27. února 2014

Recenze - Make up Rimmel London Stay matte

Krásný den slečny ♥

Dnes pro Vás mám připravenou recenzi, která mi přijde celkem fajn vzhledem k tomu, že se stává produkt docela spekulovaným a dost slečen ho začalo na testování kupovat. Jedná se o make-up od Rimmel London z řady Stay matte a mé posudky a výsledky testování, tak tady jsou :o)


Design
Co se týče designu, mě velice zaujal. Jeho vzhled je jednoduchý - bílo fialový, fialová je má nejoblíbenější barva, tudíž ho považuji za nejlépe vypadající. Balení je 30ml, ale velikost se mi zdá na cenu v pohodě a dá se zařadit mezi dobré a cenově výhodné make-upy.
Jeho cena je od 129,- do 159,- tuším a já ho pořídila ve slevě za 109,-.

Konzistence
Make-up má 5 odstínů, já si vybrala středně tmavý 200 Soft beige. Zprve, když jsem ho začala používat, přišel mi až moc tmavý a bála jsem se nalíčit větší vrstvou, jak byl ''hnědý''. Strach mě rychle přešel, jakmile totiž makeup pořádně rozetřu po celém obličeji, pleť vypadá normálně, barva se sjednotí a obličej se neleskne, což je hlavní účel řady Stay matte, že :) Je dost hutný, takže doporučuji toho opravdu nedávat moc, roztírání sice trvá trochu déle, ale výsledek myslím stojí za to. Druhá maličká výhrada nebo spíše varování pro lenošky - trvá také déle odličování a než make-up celý smažu z pleti, tak to musím opravdu odličovat nejdříve vodou, potom až odličovací mléka apod. Za to ale můžu říci, že vydrží celý den, nemaže se a bázi pod to používat nemusím, stačí krém, aby se lépe nanášel.

Vůně
Vůni řešit u make-upů nemusím, myslím, že moc produktů extra hezky nevoní a tento je téměř bez vůně, má jen takový nádech jakéhosi matného zápachu.


+ Cena
+ Výdrž celý den
+ Sjednocení pleti
+ Matný, pleť je přirozená

- Odličování

Celkově bych ho hodnotila číslem 4, protože mi přijde super, pleť nezatěžuje, nedělá se mi po něm ani neplecha na obličeji, takže za mě bych ho určitě doporučila všem slečnám, co chtějí vypadat přirozeně, nechtějí se lesknout a mít typ make-upu, který není tekutý a nerozteče se :)

Co vy slečny? Máte zkušenosti s tímto makeupem? Či jiným od Rimmelu?

NIKKY SORBONE

15 komentářů:

  1. Mám v plánu si ho pořídit :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. Pěkná recenze teď před dvěma dny jsem si ho také pořídila a jsem spokojená ale ta výdrž teda nic moc no :) a jinak máš moc hezký blog začnu ho navštěvovat častěji :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mně docela drží, ale nevím, asi je to u každého jinak :o)
      Děkuji, to jsem moc ráda! ♥

      Vymazat
  3. Ok, kdybych potřebovala, tak to vyzkousim. Ale ted nijak make up nepoužívám, je mi v tom nepříjemné. Jinak pěkná recenze.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Také nejsem s makeupem nejjistější, nemám je moc ráda, ale tento jsem hodlala vyzkoušet už jen, když mi to přišlo jako velká sleva a mám ho pro horší případy :)

      Vymazat
  4. Já jsem s ním moc spokojená :))

    OdpovědětVymazat
  5. Juu♥ super recenze!:) tenhle makeup jsem ještě nezkoušela, ale používám pudr ze stejné řady a ten je naprosto dokonalý!:)

    www.Lorietta.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, jsi milá ♥ Já jsem s ním moc spokojená a s pudrem ještě víc :)

      Vymazat
  6. Mně se teda líbí design, ale nijak moc extra se mi nezamlouvá, nerada nahrazuji svoje oblíbence :D Jinak ale tvoje recenze se mi moc líbí, je hezky stručná, tak to mám ráda :) Akorát mě překvapilo a zároveň odradilo to odličování :/

    OdpovědětVymazat
  7. Make-up používam a som s ním vcelku spokojná, ale je fakt, že si treba dať pozor na množstvo, pretože potom môže pôsobiť ako maska. Ale veľmi dobre kryje, ja naň síce musím vždy použiť aj púder pretože ten zmatňujúci efekt na mojej mastnej pleti vydrží tak hodinu, ale nevadí. Najviac ma tešia odtiene, mám najsvetlejší a vyhovuje mi, konečne nič oranžové.
    Bianka

    OdpovědětVymazat

Za každý komentář vám moc děkuji ♥