úterý 4. února 2014

Spring wishlist

Zdravím kočky ♥

Také se inspirujete všude možně a potom nasbíráte tolik věcí, které jsou pro vás najednou hrozně potřebné? 
U mě se to takhle děje také (však jsem ženská, že jo) a potom nevím, co pořídit dřív.

Tentokrát jsem si na jarní období sestavila takový kosmetický wishlist, na kterém jsou věci, co mě nadchly, ať už recenzí nebo vzhledem/vůní/prvním dojmem a plánuji si je odvézt až domů :)

TADY JSOU

1. Kozí máslo Ziaja - Přiznám se, že ještě nemám žádný produkt od Ziaji, a proto mě dost láká opěvované máslo
2. Kozí mléko Ziaja - Ze stejného důvodu bych chtěla vyzkoušet i mléko a design mě velice nadchl
3. Micelární voda Lirene - Slyšela jsem celkem pozitivní reakce na tuto micelárku a jelikož mi dochází od L'oreal, rozhodla jsem se otestovat tuto :)
4. Maska Toni&Guy - Nad touto maskou se rozplývám celkem dlouho a pořád jsem se neodvážila ji za tři stovky koupit, máte s ní někdo zkušenost? Její vůně je omamná
5. Šampon a balzám Aussie - Nevím, zda mám být jedna z těch, co vyzkouší i Aussie
6. Pěna do koupele Balea - Dlouho jsem neměla žádnou pěnu do koupele a musím to nutně napravit :)

Máte s nějakými produkty zkušenosti nebo něco doporučujete či naopak? :)

8 komentářů:

  1. Aussie šampony si chci pořídit :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. Ta pěna do koupele vypadá zajímavě!:-)

    OdpovědětVymazat
  3. mám doma odličovacie mlieko od Ziaja a je vážne dobré :)

    OdpovědětVymazat
  4. Ta pěna s maskou vypadá skvěle! :)
    http://barrru.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  5. Aussie plánujem kupovať aj ja, vidím len samé dobré rencezie :) p.s. inak budem rada ak sa pozrieš na môj blog ,prípadne pridáš sa medzi čitateľov :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Právě, i když je to hlavně jen o vůni na více dní a není to moc o účinku, ale i přesto :)

      Vymazat

Za každý komentář vám moc děkuji ♥