čtvrtek 30. ledna 2014

Oblíbené filmy/ part one

Zdravím slečny ♥

Rozhodla jsem se Vám ukázat filmy, které jsem si za poslední dobu dost oblíbila a koukám na ně třeba několikrát. Jsem filmový maniak zejména když se jedná o relaxační záležitost :)


Black swan je můj opravdu oblíbený film, u mého brášky snad nejoblíbenější. Strašně dlouho mi trvalo, než jsem se na tento film podívala, jelikož mě právě všichni říkali, jak je složitý a hlavně kvalitní. Proto jsem si nechávala tuto nádheru na ten perfektní čas, a to o Vánocích, kdy jsem na něj měla opravdu klid a pochopila jsem ho díky tomu hned napoprvé :)
Za tento film jsem dala 5 hvězdiček z 5, protože to je opravdu kvalitní podívaná :)


♥ The Host je pro mě další film, který je nejen krásný, ale také kvalitní, alespoň mně připadá dost dobrý. Je dost propracovaný, dost napětí přetrvává, ale láska tam nechybí, naopak je to ve filmu výjimečně pojaté a milé. U filmu jsem se dokázala i rozbrečet, což jsem třeba tady vůbec nečekala a i přesto se mi můj cíťa stav dostavil :)
Je to zase úplně jiný svět, a proto mám tyto ''jiné'' filmy v oblibě. 


♥ Poslední film, který jsem viděla ve svém volném čase na intru byla Terapie láskou. Chtěla jsem na to moc jít do kina, ale nestihla jsem. Nelituji ani zkouknutí na notebooku, protože to byla zase má oblíbená romantická věc, v které bylo ale dost reálných pojetí lidského života a toho, co se naprosto běžně v našich životech odehrává. Ve filmu byl velmi zajímavě zakomponovaný tanec, který zbožňuji, tudíž tento film byl pro mě na jedničku.


♥ The wow nemusím snad ani připomínat. Viděla jsem všechny filmy, ve kterých hraje Channing Tatum, který je pro mě prostě jednoznačná herecká láska a ani v tomto filmu mě nezklamal. Jak by on mohl, že. Navždy spolu pro mě bylo velmi procítěné zfilmování, protože tohle už snad ani není možné, aby se takhle manžel trpělivě staral o svou krásnou ženu <3
Pro mě snad nejlepší romantický film, který jsem viděla, úžasné. 


♥ Burlesque je můj nejoblíbenější pěvecký film vzhledem k dvěma nejlepším vztahům, a to ke zpěvu a ke Christině Aguileře. Christina v tomhle hereckém podání předvedla opravdu perfektní výkon a není se čemu divit, díky jejímu nepřekonatelnému hlasu snad ani lepší nebude :) myslím, že není co dodávat, snad jen, že na něj koukám už asi po dvacáté a stále mě neomrzel. Cam tam hraje také bravůrně, fešák se tam prostě hodí :)


♥ Warm bodies jsem poprvé viděla ve škole na víkendu, když jsme chtěli zkouknout nějaký film. Tak jsme s kočkami vybraly právě tento film a musím říct, že na něj musím také koukat každou chvíli. Film o zombie klukovi, který se zamiluje do slečny, která ještě není jako většina uvězněna v těle zombie, přestože jí zabije přítele v rámci obrany, že dokáže myslet a není nebezpečný. Nemá cenu to dál popisovat, tento film se musí shlédnout :)


♥ Nakonec komedie, aby to tu nebylo jen o samé romantice nebo dramatu. Nejlepší komedii, kterou jsem snad viděla je 21 Jump street opět s Channingem a v žádné jiné, jako v této jsem se nezasmála. Když se tito dva policajti dostanou do služby, je to na ostří nože, zvlášť, když se na střední neměli rádi. Tuto oddychovku musím shlédnout vždy, když mám opravdu špatnou náladu, ta mě zaručeně rozesměje. 

JAKÉ FILMY MÁTE NEJRADŠI V POSLEDNÍ DOBĚ VY DÁMY? <3

ASK / FACEBOOK / TRENDBOOK / INSTAGRAM




11 komentářů:

  1. Aa, Warm bodies miluju, moc moc moc! :D Moje srdcovka <3 :D

    OdpovědětVymazat
  2. Tý jo neviděla jsem ani jeden :) díky za tip :)

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  3. Hezká fotka na úvodce!
    Black Swan jsem neviděla, ale celkem mě to ani neláká, uvidíme no.
    Jinak všechny filmy, co jsi sem dala jsem viděla a mám je ráda. Hlavně Burlesque a 21 Jump Street! :3

    OdpovědětVymazat
  4. Nádherná nová fotografie na úvodce!!!! Zajímaví článek Black swan jsem neznala ale určitě ho po tomhle tipu zkouknu!!:)

    http://stylingbyteri.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  5. Na film Burlesk som bola v kine, fakt pecka! :)

    vladiesblog.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  6. Božeee, já jsem ale ostuda! :D neviděla jsem ještě ani jeden, hahaha... ale na Burlesque už jsem se chtěla tak často podívat.. tak dnes večer! Doutila jsi mě! :D haha

    OdpovědětVymazat
  7. Nevidela som ani jeden :D Nepatrím medzi filmovým maniakov, ale asi to zmením, lebo často zisťujem, že prichádzam o skvelé výkony hercov a prívetivé deje! :)

    OdpovědětVymazat
  8. Ahoj... dakujem za tipy na filmy :-) Ja som videla len labut, bola som na nej v kine... no velmi tazko sa mi tento film pozeral... casto som mala zakryte oci... :-) Sledujem Ta a srdecne Ta pozyvam na môj blog!
    katharine-fashionisbeautiful

    OdpovědětVymazat
  9. Terapie láskou, The Wow a Black Swan jsou úžasné filmy.
    O Hostiteli ani nemluvím, jeden z nejlepších filmů vůbec. Dokonalé.
    Super tipy, určitě vyzkouším ty co neznám, protože očividně máme podobný vkus :)

    OdpovědětVymazat

Za každý komentář vám moc děkuji ♥