neděle 9. února 2014

Daily - Birthday

Krásný nedělní večer ♥

Doufám, že si užíváte víkend nebo tedy spíše, zda jste si ho užily, protože já mám konečně pocit, že jsem doma a můžu si odpočinout. Máme konečně týdenní volno, i když se tedy na jarní prázdniny zdá v únoru brzy, i když podle počasí by to i sedělo. No, řekněte mi - komu vadí to teplo venku?
Mně tedy rozhodně ne, jsem ráda, že svítí sluníčko a převažují stupně nad nulou.

Budu se snažit tentokrát prázdniny neprospat (znám se), a proto jsem si naplánovala dost věcí právě na tento následující týden a to hned dvě další focení v jeden den, zajdu si zarelaxovat do sauny, stolní tenis nesmí chybět a také nás zítra čeká akce ''Na stojáka'' s mistrem Pavláskem, kterého mám ráda.

6. února, tedy ve čtvrtek jsem měla narozeniny a byla jsem z nich opravdu nadšená, jelikož jsem myslela, že je ani nijak neoslavím, když jsem do konce týdne ve škole, ale mé drahé spolužačky a zároveň spolubydlící mě opravdu potěšily jejich překvapením, které trčelo opět originalitou jako při narozeninách před rokem :) S holkama jsme to prostě oslavily po svém.





Jídlo se nějak nestihlo vyfotit - upss 


Zapomněla jsem také napsat, že jsem dnes byla také fotit s velmi dobrým a vtipným fotografem, takže se určitě můžete těšit na fotky snad během týdne :)
Pac a pusu! <3

ASK/ TRENDBOOK/ FACEBOOK/ INSTAGRAM

2 komentáře:

  1. Posledni fotka je skutecne nadherna!!! Jsi vazne krasna!:)<3

    OdpovědětVymazat
  2. Moc ti to sluší!:-) Jinak dodatečně vše nejlepší k narozeninám!:-)

    OdpovědětVymazat

Za každý komentář vám moc děkuji ♥