úterý 25. února 2014

Hobbies/ photography

Zdravím Vás mé slečny

Rozhodla jsem se přispívat mým pomalu nejvyšším zájmem, kterému jsem se dříve dost věnovala, ale teď kvůli škole nemám tolik času, a to focení. Hrozně ráda zabírám ty záběry, které mají v mém oku nějakou výjimečnou jiskru, momenty, které už třeba nikdy nebudou a to, co mi zůstane ve vzpomínkách ještě dlouho. Nejkrásnější momenty jsou přecijen ty, které nejsou plánované :)


Tahle fotka vznikla opravdu nevinným způsobem - jednoho krásného dne v mém ♥ městě bylo polední volno, seděla jsem úplně sama na zaniklé kašně u našeho internátu, kde jsem čekala na spolubydlící eS a řekla si, že jarní polosuché hnědé větvičky čehosi trnkatého budou velice fotogenické spolu s pozadím nově udělané barevné fasády na umělecké škole, cvak .. 


Můj láskomil/ pusina/ Rozina/ pucík/ blbeček malinký/ ňůňa/ v přistihu zamyšlení


Kouzelné bývalé město, ve kterém jsem 10 let žíla, ale vlastně není vůbec kouzelné .. 





Budu ráda, když fotky ohodnotíte a napíšete, zda by se Vám za čas tyto články líbily :)

WITH LOVE 
NIKKY SORBONE


8 komentářů:

Za každý komentář vám moc děkuji ♥