čtvrtek 20. února 2014

Random of February

Zdravím mé milé krásky ♥

Jak se v poslední době máte? Já jsem si tento týden docela užila, i když to vždy nějaký ten zádrhel má. Těším se na pátek z důvodu, že mě navštíví mamča, zajdeme na kafe a užijeme si odpoledne, ale dopoledne bude kruté. Máme hlavní olympijský sportovní den a byla jsem hozená na krasobruslení (ano, já která je ráda, že na těch bruslích umí bruslit!), takže mi držte palce, ať si něco nezlomím při blbé otočce. Navíc - koukáte na olympijské hry? Já koukala snad pořád a jsem za naše sportovce moc ráda. Dnes mám více času, a tak se snažím udělat co nejvíce článků pro vás dopředu, jelikož se mi rozbil notebook a to ještě tak blbě jeden z kloubů, na kterém drží obrazovka. Budu muset reklamovat tohohle super výkonného miláčka a doufám, že se mi vrátí v pořádku.


• O prázdninách jsem měla nakupovací horečku, kdy jsem chodila všude po městě a koupila všechno možné. Zamířila jsem také do knihkupectví Levných knih, kde měli 50% slevy, a tak jsem našla tuhle roztomilou růžovou knihu o psech za dvacku, no nekup to, když jsi milovník psů ♥

• V Gatu měli tenhle límeček zlevněný na 98,-, což mi přišlo jako doplněk k focení super. Ale potom jsem přišla na to, jak je lehké si tohle za pár korun udělat klidně doma. Dále jsem v posledních slevách ulovila svetřík, čepici, kruhovou šálu a boty a další tunu kosmetiky, ale to ukážu až v New in článku :)


• O prázdninách jsem byla se spolužačkou plavat a sportovat, prošli jsme se po náměstí města, které neznáme a co na kafi nevidím - můj oblíbený tým aneb fandíme hokeji



• Jediný miláček, kterého teď mám a za nic bych ji nevyměnila. Tygřice jedna. 


• Chudínek má teď docela perné dny, protože mám pocit, že ho každou nocí snad umačkám. Snad nejroztomilejší dárek k narozeninám a děkuji za něj :)



• Včera jsme v rámci olympijského týdne byli celý den se školou v olympijském parku Letná a musím říct, že to tam bylo super. Určitě vás tam třeba dost bylo a já jsem měla tu šanci tam být na to úžasné fandění Martině Sáblíkové, která mě svým vítězstvím dojala až k slzám. Bylo to krásné vidět s kupou lidí a včerejší den jsem si užila. Mimochodem určitě vyzkoušejte Crunch od Burger Kingu - vůbec ho nemusím, ale zmrzlina se mi zdá snad lepší než McFlurry.

Jak si užíváte dny vy? Byly jste se také podívat na Letné?

18 komentářů:

  1. Ta fotka s kočkou je dokonalá :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. Bože ty si s tou mačičkou taká zlatá :)) pekné fotky :)

    OdpovědětVymazat
  3. Odpovědi
    1. U nás je tuším také na málo místech a to zejména v Praze :)

      Vymazat
  4. Skvělý random;)! Moc ti to na fotce s tvoji kočičkou sluší:)*

    OdpovědětVymazat
  5. Na druhá fotka s kočkou je luxusní :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju, jsem ráda, že se líbí :D :)

      Vymazat
  6. ten límeček se cvočky je super a fotky s kočkou moc roztomilé :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju :o) límeček je super a dá se kombinovat.

      Vymazat
  7. Smečku jednoznačně doporučuji! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, koukala jsem, že ji máš také a den na to ji zahlédla v obchodě :)

      Vymazat
  8. jeej, fotky s mačkou sú strašne cute.^^

    OdpovědětVymazat
  9. kráásne fotky:) a tá s mačičkou :) juuuj

    OdpovědětVymazat

Za každý komentář vám moc děkuji ♥