středa 12. února 2014

Recenze - krém Ryor

Krásný den slečny ♥

Dnes jsem si pro Vás připravila další recenzi, která by mohla být velice prospěšná vůči lékárenské kosmetice. Co se týče kosmetiky z lékárny, tak ji moc nekupuji, protože nemám nijak problematickou nebo náročnou pleť, ale neodolala jsem otestování produktů od Ryoru.
Určitě s ní máte někdo zkušenosti, vidím ji často na blozích, a proto jsem se rozhodla jít do drogerie a vyzkoušet nové zázraky.

V prvním bodě se jedná o tento výživný krém Exclusive pro suchou a citlivou pleť, který je s výtažky z černého rybízu (olejem), který je zdrojem nenasycených mastných kyselin a vitaminů.
Myslím, že to může být i vhodný dárek, jelikož krém není nijak omezený věkem a můžete ho dát prakticky komukoli :) Jeho cena je poměrně na množství dobrá, pohybuje se okolo 98,-.
Jeho množství je 50 ml.

Design 
Strašně se mi líbí design krémů a vůbec všech produktů od Ryoru, takže i tenhle zdobí můj kosmetický koutek.

Konzistence
Krém je opravdu hutný, má velkou hustotu, tudíž stačí malé množství a natřete s tím celý obličej. Mám pocit, že mi vydrží dlouho, i když ho používám každý den. Má výhodu, že se může používat jako denní i noční krém a co je ještě větší + je použitelný proti mrazu. Musím říct, že svou funkci plně splňuje.
Nečekejte žádnou hydrataci, krém se nevsakuje rychle, naopak drží na obličeji déle, ale je to účel výživy. Pleť po něm zůstává hebká a celkem pružná.

Vůně
Jeho vůně je oproti rybízu taková jiná, každopádně každá máme jiný čich na vůně :)
Mně to připomíná olivy a bambucký olej, rybízovou vůni jsem ještě moc nepoznala.
Nicméně voní krásně, pleť provoní a osvěží, není nijak vlezlá a voní celkově přírodně.

Je to skoro nejlepší krém po Garnieru a nemám s ním snad žádný problém ani něco, co bych mu vytkla, takže za mě dávám určitě 5 hvězdiček z 5 :)

Máte zkušenosti s tímto krémem nebo s jinými produkty od Ryoru? Preferujete lékárenskou kosmetiku? 




12 komentářů:

  1. Vypadá dobře. Ryor má dobré věci :)

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo, to jo, už šetřím na další zázraky :)

      Vymazat
  2. Tenhle krém vůbec neznám a tu značku taky vůbec neznám, ale určitě se na to podívám

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě se po ní podívej, pokud máš nějak ráda spíše přírodní značky, tak Ryor je super! :)

      Vymazat
  3. S touhle značkou mám dobré zkušenosti a tenhle krém vypadá skvěle!:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. používám ho hlavně večer a pleť je po něm skvělá :)

      Vymazat
  4. O této značce jsem nikdy neslyšela ale vypadá pěkně!:)

    http://stylingbyteri.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  5. Vyzerá to celkom sľubne. O značke som ešte nikdy predtým nepočula, ani nevlastním žiadnu kozmetiku z lekárne, vlastne celkovo používam málo krémov. Ale moja najlepšia kamarátka si stále kupuje nové krémy, možno ju ním niekedy prekvapím :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vážně ne? :) to je zvláštní. Tak se zkus podívat, má skvělé krémy, odličovací vody a taky mléka :)

      Vymazat
  6. Od téhle značky jsem měla jen odličovač a byla jsem moc spokojená :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsem ráda, zrovna si na něj brousím zuby :)

      Vymazat

Za každý komentář vám moc děkuji ♥