pátek 24. ledna 2014

Random - January

Zdravím krásky

Tak jak se máte? Rozhodla jsem se za ten měsíc uspořádat menší povídací článek i s fotkami - zase nějaký ten random fotek, které se mi nahromadily za tu dlouhou dobu na intru.
Je z vás někdo na internátě? Já jsem nikdy nepřemýšlela, že bych chodila na střední školu, která bude daleko a budu muset jezdit na intr a vida - jsem tu už druhým rokem s tím, že tu jsem i přes víkendy a to to mám domů sotva 20 minut. A proč? Máme na škole takový zvláštní systém. Pokud byste o něm chtěli vědět víc nebo body o tom, jak to tady probíhá, určitě mi napište do komentáře :)

Ve škole mi teď probíhalo snad to nejhorší období, co se týče pololetních známek a jsem ráda, že jsem to snad úspěšně dotáhla do konce a dneškem napsala poslední test. Jsem naprosto vyřízená, nemít totiž ani jeden den, kdy byste se vyspali déle než do sedmi je za nějakou dobu na zbláznění. Do toho se do půlnoci drtit témata jako je fiskální politika nebo závazky a účtování všeho možného, tak mám hlavu jako velký balon a dneškem rychle a snadně vypínám. I když pololetní vysvědčení nic neznamená, já si přesto nedokážu představit, že bych se flákala a pro svůj vlastní pocit potřebuju mít jistotu, že tu studuju pro něco, co doufám využiju. Včera jsme si s kočkou byly zabruslit a o víkendu jdeme nejspíš se školou také. Budeme mít také téma o drogách a budeme koukat na film o opiu a jeho vzniku.

Předevčírem jsem se byla podívat v DM, kde měli výprodej produktů od Essence, které se budou rušit a bylo úplně vyprodáno, což mě opravdu naštvalo vzhledem k cenám. Dnes jsem proto byla ještě v Rossmanu, do kterého vůbec nechodím a tam také nic moc. Doufám, že příště to stihnu dříve, jsem vážně opozdílek ..

A jak si budete užívat víkend vy? Nikky posílá pusu ♥ 











Londýňáček od mého nejlepšího kamaráda ♥/ nejoblíbenější produkty musí být vystaveny/ hezčí kapesníčky jsem neměla! 
takto vyzerá můj pelíšek plný učení/ v zimě musím čajíčkovat/ nejpohodlnější bačkůrky
když toho má člověk po krk/ jde to samo a rychle/ stýská se mi po Rozince ../ Smile and vawe! 




13 komentářů:

  1. Intr zní moc fajn. :) Bohužel já jsem na koleji a moc fajn to není. Špína a miniaturní pokoje. :) No ale dokážu to přežít..:)

    OdpovědětVymazat
  2. Čau, čau!
    Na intru nejsem, ale několik mých spolužáků jsou a jsou na to jen stížnosti. Spis na spolubydlící. Doufam, ze si chytla dobre spolubydlící. :D

    Jinak do drogerie musím ted taky zajít, a příště uz to jistě stihnes! :D

    Fotky jsou fakt pěkné, a jestli je ta fotka s posteli na instru, tak to nevypadá úplne hrozne, jak bych čekala. A na posledni fotce jsi hrozne roztomilá. :3

    O vikendu to vidim na kino a nákupy! ;) Tak si pěkně užijte víkend!

    OdpovědětVymazat
  3. skvělý fotky:) mě by to i tom intru a škole celkem zajmalo:) hrozně bych chtěla zkusit, jaké to je bydlet na intru:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju kočko! :) Také mě to zezačátku nadchlo a byla jsem ráda :) a zkusit to nemůžeš? :)

      Vymazat
  4. Nevím po intru teď moc netoužím, ale jak tak čtu, tak ti to vyhovuje a to je hlavní! :)
    Jsi moc moc krásná!!

    OdpovědětVymazat
  5. Ty jsi tak krásná! A máš rozkošnou číču!

    OdpovědětVymazat
  6. Já vůbec s intrem zkušenosti nemám, ale je hlavní, že Ti to takto vyhovuje, na fotkách vypadáš spokojená :) Zkoušky jsou nejhorší, takže gratuluju k zvládnutí :)

    http://sugar--spice--nice.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  7. Ta poslední fotka s tebou je úžasně pozitivní.

    OdpovědětVymazat

Za každý komentář vám moc děkuji ♥