středa 15. ledna 2014

Micelární voda L'oreal - recenze

Zdravím kočky ♥
Dnes bych se chtěla obrátit na všemi opěvovanou micelární vodu, kterou mám jako první, a to od L'oreal Paris v originálním hranatém designu.


Jsem s ní opravdu spokojená, a i když nemám zkušenosti s ostatními micelárními vodami, tak mě tahle mile překvapila už jen svou cenou za ten maličký zázrak, co dokáže vytvořit. Používám ji každý den večer na odličování očí a zbytky nečistot na pleti a musím říct, že skvěle odlíčí, nemusím jí plácat zbytečně moc a pleť krásně vyčistí, dokonce i osvěží.
S vůní problém také nemám, není zbytečně nijak parfemovaná. Někdo píše, že příjemně voní, mně přijde, že ani žádnou vůni nemá a to mi vůbec nevadí :)
Dokonce mě překvapilo, že se mohou čistit vodou i rty, i když je může trochu vysušovat.
Je příjemná už jen proto, že vůbec nelepí, tudíž nemám ani nijak špatný pocit z toho, že bych to ze sebe chtěla smýt.



Koupila bych si L'oreal micelárku znovu? 

Ano, určitě bych si ji koupila znovu a možná i tak udělám. Chtěla bych sice vyzkoušet i jiné, ale pokud na ně nedojde, bude moje stálá :)

+ nelepí
+ odlíčí téměř vše
+ osvěží
+ cenově za hubičku

- rychle mizí

Jste s ní také spokojené tak, jako já ?

/ ASK / FACEBOOK / TRENDBOOK

15 komentářů:

  1. Já ji mám také a jsem s ní velice spokojená!:-)

    OdpovědětVymazat
  2. Před pár dny jsem si ji také koupila a nemůžu nesouhlasit ! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsem ráda, že souhlasíš, nemůžu si ji vynachválit :)

      Vymazat
  3. Máme od Loreálu odličovací vodu a je úplně skvělá!:) Když budu mít příležitost, vyzkouším:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě vyzkoušej, není vůbec špatná :)

      Vymazat
  4. maybe we can follow each other? let me know! <3
    shootingdiamond.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  5. děkuju za tip:) sháním nějakou dobrou a levnou micelárku:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Není vůbec zač, jsem ráda, že jsem nějak pomohla ve výběru :)

      Vymazat
  6. Suhlasim so vsetkym napisanym, tiez som ju mala a bola naozaj dobra, len som ju strasne rychlo vypotrebovala.. ;)

    OdpovědětVymazat
  7. ja mam doma z tejto rady toner a strasne divne sa nanasa z tej tuby :(

    Posledne dva dni Nobilis Tilia giveaway, tu: http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2014/01/novorocna-nobilis-tilia-giveaway.html

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No, já jí nahnu a občas mi té vody vyletí moc, ale dá se to včas zdržet :)

      Vymazat
  8. Na tuhle micelárku se chystám hned jak vypotřebuji své odličovače:) !

    OdpovědětVymazat

Za každý komentář vám moc děkuji ♥