čtvrtek 9. ledna 2014

Facts about me/ Fakty o mně

Zdravím slečny. 
Našla jsem zajímavý způsob podání faktů o mně v takzvaných kategoriích, a protože mě to velice zaujalo a fakty jsem tu ještě neměla, zkusila jsem se trochu inspirovat.
Vím, že je to trochu kecací článek, ale jakmile přišla škola, jsem ráda, že vůbec stíhám okoukávat vaše skvělé posty, komentovat je a do toho se učit, věnovat se cvičení a další věci na práci. Psát například test o půl osmé večer jako dnes je vážně ojedinělý případ.

♥ ♥ ♥ 

BLOGGERKA V CIVILU 

1. Jak můžete z názvu poznat, jmenuji se Nikol a opravdu nesnáším, když mi někdo říká Nikola :D
2. Jsem společenská a přátelská, ale také jsem často samotářská a věci si dělám po svém.
3. Mezi mou oblíbenou činnost patří hlavně spánek a jsem hrozný lenoch na vstávání. 
4. Hodně lidí by o mně tvrdilo, jaká jsem pařmenka, ale jsem hlavně vášnivá čtenářka a  raději si zalezu s moderní knížkou a čajem. 
5. Jsem děsně nesportovní člověk, antitalent a hlavně jsem ve sportu pro ostatní přítěží, upss.


LÁSKA A VZTAHY S MUŽI ♥ 

1. Nikdy jsem nechtěla, aby byl přítel blonďáček s modrýma očima - vždy byl takový, heh
2. Vím, že si pořád říkám, jak nemám vysoké nároky, ale přesto je asi trochu mám, protože bych neustála někoho, kdo se o sebe nestará a chová se jako pako.
3. Čeho si na mužích okamžitě všímám jsou oči a vůně. Jakmile mi chlap nevoní, vlak přesto nejede. Rozhodně mě také zajímá přístup člověka na první dojem.
4. Jsem hrdá na to, co si na vztahu upřednostňuji, a to především důvěru, upřímnost a věrnost.
5. U druhé polovičky respektuji to, co dělá, jaké má zájmy a zaručeně si musím padnout s jeho přáteli a on s mými.

ŠKOLA

1. Dříve ve výběru škol jsem vůbec do poslední chvíle netušila, jaký obor si vybrat a co vůbec chci dál studovat.
2. Skončila jsem na anglické ekonomické škole, která je zaměřená na obchodního manažera.
3. Věnuji se hlavně jazykům a ze všeho nejvíce mě baví angličtina a ruština.
4. Už jste mohli z blogu vyčíst, že studuji na mé škole i o víkendech v rámci studia angličtiny.
5. Kromě studia si na škole dokážu i užívat díky prostředí ve škole, co se týče odpočívání na kobercích ve třídách, koukat na vyvěšené autorské projekty a vzpomínkové fotky z tripů :)


VLASY

1. Pěstuji si dlouhé kudrnaté vlasy, které ale velmi nerada ničím žehličkou.
2. Když mi bylo 6 let, měla jsem vlasy dlouhé až pod zadek a jako nerozumná jsem je dala pryč.
3. Před rokem jsem vyzkoušela polovinu vlasů tyrkysovou a fialovou, dnes už mám pouze přirozenou barvu a barvit je nechci.
4. Nesnáším mou vlasovou reakci na přílišné teplo, sychravo, deštivo a sníh.
5. Nemám moc ráda culíky a většinou mě každý přistihne s rozpuštěnými vlasy.


HUDBA 

1. Nejen, že poslouchám všechny moderní písně, které dávají v rádiích, ale upřednostňuji písničky, které málo lidí zná a to jsou většinou oddechovky na kanále thesoundyouneed.
2. Odmalička jsem se soustředila na hudbu pozitivně a už jako malé dítě jsem si pořád zpívala a celou základní školu jsem chodila na pěvecké hodiny a vystoupení.
3. Dnes bych chtěla dál pokračovat ve zpěvu alespoň na malé úrovni, přinejmenším uspět v nějaké televizní soutěži.
4. Strašně mě štve, že neumím hrát na žádný nástroj a nesložím si text, to je má nevýhoda.
5. Nevydržím ani den bez hudby, každý den musím alespoň chvíli vypnout a dát hudbu do sluchátek.

Doufám, že se tento článek bude líbit a posílám pusu, Nikky ♥ 

18 komentářů:

  1. Článek se mi vážně líbí. Máš skvělé fotky a stručné odpovědi :))
    jinak ti můžu říct že já jsem uplně stejný lenoch na vztávání :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji ♥
      ano, tak to je paráda, já jsem schopná spát 12 a víc hodin denně :D

      Vymazat
  2. Moc zajímavé čtení. :) Já si taky hned všímám, jak chlap voní.

    Style Without Limits

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To zaručeně, jsem na vůně asi úchyl :) A děkuji :)

      Vymazat
  3. Zajímavá poznatek. Vážně bych si tě takovou nevytipovala. :) Jinak první fotka je úžasná. :) A taky nemám ráda culíky. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ne? :) Tak jsem ráda, že jsi se něco dozvěděla a moc děkuji <3

      Vymazat
  4. Zajímavá fakta ! :) A krásné fotky. Jsi strašně krásná:3:)
    lovely-pinkk.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  5. Teda Nikol to je fakt skvělý nápad, tyhle stručné ale výstižné tagy mě hrozně baví číst. :) Super!
    jsme na tom skoro stejně, akorát já upřednostňuji tmavé vlasy a zelené oči na mužích :D a samozřejmě máš pravdu, kdyby se kluk o sebe nestaral a smrděl by, tak by mohl být sebelepší, ale stejně by mu to bylo k.. ..ničemu. :D feromony! :D

    a ta vaše škola vážně zní hrozně skvěle, to by mě tam taky bavilo chodit o víkendech! :D ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc Ti děkuji Annie ♥
      Ano, to já právě také upřednostňuji tmavší typy a celkově mám ráda hnědé oči, ale vždy se to nějak vymklo :D
      Teď už je to správně :) a ano, já jsem přes vůně maniak a my jako ženský to tak prostě máme :D

      No nevím Anet, ale už jsem z toho opravdu celkem vybitá, celý ten systém, nemít ani jeden den volný :)

      Vymazat
  6. Ta první a poslední fotka, no nemám slov!
    Taky si raději zalezu někam s knihou, je to lepší a člověk si z toho něco odnese do života :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju Liven :) přesně tak a dokážu se alespoň chvíli odreagovat od reálného světa :)

      Vymazat
  7. Moc pěkné Niky :-), koukám, že toho máme hodně společného, jinak ať tě škola i nadále tak baví :-)!
    Glamour and beauty

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji Vendy :)
      Děkuju, snad ano a přežiju to do maturity ! :)

      Vymazat
  8. velmi pekne spracovane!

    Pozývam na Nobilis Tilia giveaway, tu: http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2014/01/novorocna-nobilis-tilia-giveaway.html

    OdpovědětVymazat

Za každý komentář vám moc děkuji ♥