čtvrtek 2. ledna 2014

Bye 2013, Welcome 2014

Zdravím mé milé slečny v tomto Novém roce ♥


Doufám, že jste Silvestra pěkně oslavili, protože já ano a lepší jsem snad nezažila :)
Jak už jsem psala, strávila jsem ho na chatě s přáteli, kde člověk opravdu mohl vypnout a s radosti přivítat rok 2014. Fotky bohužel žádné nemám, jak se říká - když je opravdu dobrá akce, nestíhá se ani fotit. Tam se tou zaneprázdněností fotit opravdu nestíhalo.

Mám tu ale také malý útržek fotek z minulého roku, kdy byla vážně fajn období a důkaz toho, že i přes všechny trable a nevyzpytatelné problémy jsem se dokázala bavit, zasmát se a zažít spoustu dobrých akcí. Můžu se například zaručit za týdenní kempování se třídou, koncert Nickelback v Praze, festivaly jako Votvírák, Déká fest, Obscene, má první dovolená u moře, acoustic koncert Vojty Dyka, absolvované taneční, silvestrovská párty a casting Hlasu Československa.
Dále vzpomínám na další krásně strávené akce, které tu nebudu vypisovat. Co mi rok 2013 dal, tak bych snad jen dodala plno dalších ponaučení, porozumění,dobrých zážitků a úžasné 16té narozeniny. Co mi vzal už si nevzpomínám a je to dobře, protože mi třeba ani nic vzít nemusel :)

A co vy? Jak jste pojali Nový rok a co Vám ten minulý dal či vzal? 

14 komentářů:

  1. To mě vždycky štve, když se přitom nestíhá fotit :D haha
    Jde vidět, že jsis to užila! Já byla letos doma s rodinou :)

    OdpovědětVymazat
  2. Na některé akce se bude vzpomínat i bez fotek, neboj se :-D Tak jako já na letošního Silvestra - nezapomenu na to snad do konce života, jakej trapas se stal :-D

    OdpovědětVymazat
  3. Jsem ráda, že sis to užila! A že tento rok byl pro tebe pohodový :)

    OdpovědětVymazat
  4. Určitě jste si to s přáteli na chatě užili!
    tak do nového roku, jen to nejlepší! :)

    OdpovědětVymazat
  5. Krásné fotky.. vypadáš spokojeně :D
    jinak 2013 mi dal přátele, ale vzal lásku:/

    OdpovědětVymazat
  6. já letos neslavila :D :D Pěkné fotky :)
    btw. na té fotce v menu ti to nehorázně sluší!

    OdpovědětVymazat
  7. krásna spoločná fotka ;))
    http://alexxieofficial.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  8. Nikolko všecinko nej do nového roku:)
    A můžu se zepat jak si dopadla v v tom hlasu?:))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tobě též Niky :) Dopadla jsem špatně, byla jsem nemocná, ale je to pro mě moc dobrá zkušenost :)

      Vymazat
  9. U mě je vše při starém. :-) Jen to letos bude náročnější! :-o

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Chápu :/ přeji hodně štěstí!
      U mě se uvidí, co mi tento rok přinese..

      Vymazat
  10. Rok 2013 mi dal spoustu zkušeností a nových přátel :) ale bohužel skončil nejhůř jak mohl..:/ :) a 2014 taky nezačal nejlíp...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mně právě také,ale na druhou stranu pro mě 2013 nebyl tím nejšťastnějším..
      Každopádně ti přeji hodně štěstí do toho Nového, bude lepší ! :)

      Vymazat

Za každý komentář vám moc děkuji ♥