středa 11. prosince 2013

Instapost 01

Zdravím krásky
Po delší době se ozývám opět s tím, že jsem nemocná. Poslední dobou jsem nějaká slabší a všechny bacily si dobírají mě. Kšá s nimi.
Dnes se proto konečně dokopávám k prvnímu instapostu pro vás a částečnému randomu pro vás, protože do více článků se doufám pustím o Vánocích, kdy na vše bude opravdu dost času.
Doufám, že se těšíte na Vánoce, já už se také docela těším.
Dnes jsem byla na hodině zpěvu a potom jsme si s mamčou udělaly nákupní večer, kdy tedy Ježíšek byl štědřejší než bych si i zdravě přála. Už teď mu za to strašně děkuju ! ♥ ♥ 

Tak tady jsou útržky z tohoto měsíce
žízeň ve škole/ nejoblíbenější domácí jídlo :3/ zkouším nové brýle/ když člověku z matiky hrabe
víkendové jídlo, ňom/ závislačka na padesáti odstínech ♥/ plná aréna na Nickelback/ příprava do tanečních
věnečkové favoritky/ rozsvícení stromečku u nás/ přípravka číslo dvě/ kytice od tanečníka
odjezd na koncert/ trochu hraní místo učení ve škole/ odpočinek v nákupním centru/ užité léto <3
parfém z listopadového svátku, děkuji maminečko!/ zimní únava/ don't judge me, please/ nemoc chce válku, má jí mít.
Zde mě můžete sledovat na Instagramu 


A co vy slečny? Už máte nakoupené dárky a instagramujete u toho ? 
Pusu, vaše Nikky


14 komentářů:

  1. Mi chybí ještě koupit něco pro taťku :)

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tatínkům, bratrům jsem měla vždy problém něco hned koupit :)

      Vymazat
  2. Skvělé fotky! Já bych chtěla všechny dárky sehnat do konce tohoto týdne, popřípadě nějaké drobnosti příští týden :) jinak už vše mám :)

    OdpovědětVymazat
  3. Fotky sú super mam rada takéto :)

    OdpovědětVymazat
  4. Taky si mslím, že Ježišek byl tento rok moc moc štědrý, až mi to vyrazilo dech! :)
    Super fotky škoda, že instagram nenám a jak to tak vypadá, tak ani mít nebudu, protože jsem se na narozeniny rozhodla investovat do foťáku ... :D
    PS: Také jsem nemocná, tak se brzy uzdrav :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já to ani tak nechtěla, už to takovým způsobem neberu :) ale měla jsem stejné pocity!
      To je vážně škoda, ale foťák je mnohem lepší, kéž bych už měla také našetřeno :D
      Ty se také uzdrav!

      Vymazat
  5. Začínám být /nebo již jsem?/ instagramový maniak...:)

    OdpovědětVymazat
  6. krásne! darčeky už mám nakupene a včera som ich akurát pobalila :)

    OdpovědětVymazat
  7. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat

Za každý komentář vám moc děkuji ♥