čtvrtek 19. prosince 2013

Care about my hair

Zdravím slečny.
V tomto článku jsem chtěla rozebrat péči o mé vlasy a tím se dozvědět i třeba jak o ně pečujete vy  :o) 

MÉ VLASY JAKO TAKOVÉ

Jak jste si jistě mohli všimnout, vlasy mám do tmava hnědé, a to i přírodně.
Jsem přirozená brunetka a vlasy si nebarvím. Snad jen ve 13 letech jsem si nechala udělat červené melíry (ano, opravdu nevím, čím jsem myslela) a v 15 jsem chtěla vyzkoušet experiment s polovinou hlavy tyrkysovou a poté fialovou. 
Musela jsem tedy vlasy nechat odbarvit a dlouho trvalo, než to potom odrostlo, tudíž jsem momentálně opravdu ráda za to, že mám zpět své hnědé.


VLASY, STAVY A JEJICH PÉČE

Mám své vlasy ráda takové, jaké jsou, i když je mám přirozeně kudrnaté a nedá se s nimi tak nic moc dělat. Když je tak nechám, mám obrovský objem a spíše je musím nechat rozpuštěné.
Často je bohužel rovnám žehličkou a tím se mi dost pálí konečky vlasů. Nemůžu s tím ale přestat a lépe se cítím s rovnými, s kterými se dá i lépe něco vytvořit.

Vlasy si myji jednou za 3 dny, protože je nechci nechat zvykat si na časté maštění.
Používám většinou stejnou značku pořád dokola, moc šampony neměním. Používám černou řadu od Gliss Kur, a to i balzám v tubě nebo jejich masku ve větším kalíšku.
Zanechává mi vlasy dostatečně lesklé, hebké a nezacuchávají se.
Po umytí většinou používám bezoplachový sprej od Gliss Kur a nedávno jsem pořídila olej od Balei (recenze na blogu) na konečky vlasů.


Vlasy potom buď nechám přirozenou formou uschnout a občas použiji fén, když spěchám nebo je myji pozdě večer před spaním.

A co dělá potíže mým vlasům?
Nemají rádi počasí a tím pádem se neumí přizpůsobit - nebo se přizpůsobují až moc?
Musí být dobrá teplota letních podmínek, jinak se mi vlasy do 5 minut zkroutí na mé přirozené, jelikož se jim zřejmě nelíbí sníh, déšť, vlhkost a někdy nesnesou ani vítr.
Rovné vlasy mi zkrátka asi nesedí a žehlička to opravdu nespraví :)
Samozřejmě mě štvou i často roztřepené konečky a trvalé zastřihávání, protože už chci mít vlasy dlouhé tak, jako za dětských let. 


Co vy kočky, dělají Vám vlasy s něčím problémy? Čím je obohacujete? <3



1 komentář:

  1. Vlasy mám od přírody světlounce hnědé, ale buduse šamponem barvit na nějakou tmavší hnědou. Konečky si nechám zastříhávat od mamky, protože je vyučená kadeřnice a tak se to pro mě pohodovější i levnější. A taky si ty konečky stříhám častěji. Jinak mám vlasy od přírody rovné a husté. Mám své vlasy ráda a tak si myslím, že je fajn se o ně starat! :)
    PS: Máš úžasné vlasya ta délka .. ach ach :3

    OdpovědětVymazat

Za každý komentář vám moc děkuji ♥