sobota 30. listopadu 2013

Why I love my cat ..

Zdravím drahé slečny. Dnešní článek jsem pojala trochu netradičně a doufám, že někoho zaujme s tím, že se s tím potkává a zažívá to podobné, co já :)

Někdy mám chuť doma tomu malému tygrovi za to, co dělá, pořádně vyprášit kožich. Pokud máte doma kočku nebo kocoura, určitě víte, že dělají zajímavé kousky a to, co je někdy napadne je vážně zvláštní a na zabití, ale stejně ji miluji, když vidím jak neskutečně rozkošné je .. 


♥ .. když se připravuji na cokoliv, dělám něco s vlasy a Rosi se mi zadrápne za kalhoty a pohupuje se mi na noze, jako opička
.. když jí chci něco vážného ukázat a ona se na mě jednoznačně musí dívat vzhůru nohama a kroutí hlavou ze strany na stranu
.. když se přistihnu, jak mi prsty ťukají o klávesnici notebooku a vidím zpod peřiny jen dva kulaté svítivé korálky, jak upírají pohled ala ''jdu si pro tebe'' a podle ní je naprosto neviditelná

.. když přijdu do pokoje s tím, že se mi válí na posteli a hraje si s hračkami, které jí nepatří a své má úplně v zadním světě -.-
.. když po chvilce zjistím, že jsem vlastně z mé sklenice nic neupila, ale je tam najednou polovina ?
.. když spí, ale přesto si mé ruce přitáhne tlapkou, aby věděla, že není sama

.. když mine jakoukoliv cestu do svého pelíšku a z nevinného důvodu se ocitá v krabicích, kabelkách, popřípadě v umyvadle a skříni s ručníky
.. když se nechá minutu hladit a pak mi svou lásku oplatí zručným kousnutím
.. když si chci fakt něco přečíst, ale Ona chce číst bez diskuzí se mnou.


.. když mi doslova nechce dát pokoj a udělá si ze mě lehárko myšlením ''Miluji Tě''

With love, Nikky 

18 komentářů:

  1. Jééé to je super! :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. Strašně krásně si to napsala, nejde je nemilovat! :)

    OdpovědětVymazat
  3. Aaaw, tak to je úžasno-fantasticko-roztomile-roztomilé! :3 Kočičku jsem vždycky chtěla, ale radši to nebudu riskovat. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pročpak, kvůli těmhle věcem? :D Vždy nejsou takové, tady jde o to, že my zrovna tu mazlivou, která se ti dere na postel místo tebe fakt nemáme, spíše takového tygra :D :)

      Vymazat
  4. To jsou úžasné obrázky ♥ já čičiny miluju (dokonce víc jak psy). A máš pěkný design blogu :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já tedy odmalička miluji psy, ale kočku máme pro jiné důvody :) Děkuju moc ! :)

      Vymazat
  5. Já mám z koček tak trochu strach(:D), ale tyhle fotky jsou teda geniální!♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ne každá je tak zlá, ale jsou mazané no, i když na druhou stranu tyto fotky potvrzují roztomilost <3

      Vymazat
  6. Jéj, to je ale roztomilá kočička! Krásné fotky!:)

    sunstreetmonidesign.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  7. tohle je přenádherný článek :)) ♥

    OdpovědětVymazat

Za každý komentář vám moc děkuji ♥