čtvrtek 21. listopadu 2013

Christmas Wishlist 2013

Zdravím milé slečny.
Jak vnímáte toto skoro zimní nemocenské období? Mně to neskutečně štve.
Jsem nemocná a rýma se mě drží už týden a stejně musím zůstat na internátě.

Dnes tu pro Vás mám i můj vlastní wishlist vzhledem k letošním Vánocům, které se blíží.
Už máte nakoupené nějaké dárky ? Já ani jeden kvůli nedostatku času, ale zítra už se to budu snažit změnit a vydám se na průzkum dárečků.
Já si toho upřímně letos moc nepřeji, v podstatě jsem nad těmi věcmi dost přemýšlela a opravdu mi ke štěstí stačí klid, pohoda, láska od rodiny a přátel a šťastná rodina.
Jdeme na to .. 


Nejprve bych chtěla říct, že tyto věci nejsou až tak podstatné a jak vidíte, možná si je pořídím časem sama. 

♥ Svetr - jakýkoliv svetr, protože těch není nikdy dost a určitě se vždy využije při zimních chvilkách :)
♥ Fialová barva na zeď - na jaře bych si chtěla konečně vymalovat s Lukym můj nový pokoj s tím, že mi budou ladit všechny mé fialové dekorace, které jsem měla v předchozím. A to je potřeba !
♥ Converse - conversky jako takové jsem tam sice zahrnula, ale ty už mám předem slíbené na jaro s tím, že jsem už jedny na podzim pořídila, ale musela je reklamovat
♥ Tangle teezer - tento skvělý zázrak si přeji už pěknou dobu, co se začal tak skvěle prezentovat, ale ještě pořád jsem se nedokopala ho objednat. Tento leopardí by byl nejlepší nebo samozřejmě fialový 
♥ Dioptrické brýle - své brýle už mám asi třetím rokem a bohužel poškrábané, proto jsem přemýšlela o nových, když už je každodenně nosím
♥ Body - už delší dobu se snažím sehnat pořádné body na zimu, ale ne a ne sehnat, tak snad už někde .. třeba Ježíšek :)
♥ Parfém Aguilera - parfém, který vlastním a další balení by vůbec nebylo na škodu. Nejspíš si ho ale pořídím sama, jelikož v kamenném obchodě už se neprodává.
♥ Paletka stínu ELF - přesně této paletce už také odolávám pěkně dlouho, tak uvidíme
♥ Fialová deka, která by zahřívala jak mě, tak můj gaučík v pokojíku, taková barvičkaa

Nakonec jedna věc, kterou jsem tam tak trochu nechtěla dávat a to je Nikon D3000
Zrcadlovku už si přeji hodně dlouho vzhledem k mému zájmu, ale nijak tím nechci pořád otálet a jednou bych si na něj chtěla vydělat sama. Z toho důvodu to nepřidávám k vánočním dárkům, protože čekám na chvíli, kdy bude tato možnost přístupná.

A co si přejete k Vánocům vy krásky ? With love, En. 

16 komentářů:

  1. Jéé to bodyčko je krásné. :D A ten hřeben mám, jen jiný vzor. :)
    Hlavně se uzdrav, to počasí je děsný. :)
    Já si přeju hodně věcí, ale spíš si kupuji sama, nijak to neřeším a v podstatě se moc ani netěším, ale taky si přeju, aby se ti splnila přání. ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já už bych ten hřeben vážně potřebovala !:D
      Děkuji, už jsem zdravá a je to lepší :)
      Přesně tak, v podstatě si naděluji také sama :)

      Vymazat
  2. Já chci nad postel obraz Londýna :)) Jinak Converse by se mi taky líbili :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Uuh, ten by se mi také šikl, ale obraz na zeď budu řešit právě, pokud mi drazí rodiče dovolí si přemalovat pokojík :)

      Vymazat
  3. krásny wishlist!
    všetky kúsky by sa zišli aj mne :P.

    Kejmy ♥.

    OdpovědětVymazat
  4. Noo ja by som si bodycko tiez priala neviem ci an vianoce mozno ze by som si ho kupila aj sama ale musim najst nejake co polichoti mojmu oku :D hmmm a vianoce? asi parfem od juicy couture konkretne couture la la :)

    http://ivanavanilla.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je to nejhorší, ty velikosti, také to řeším :) tak ten musím někdy očuchat <3

      Vymazat
  5. Hezký wishlist :) Já letos vůbec nevím, co bych chtěla.. Zrcadlovku mám taky v hlavě už docela dlouho, ale tu snad dostanu k narozeninám :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No, já si ji přeji právě dlouho, ale nechci tím moc rodiče zatěžovat :)

      Vymazat
  6. skvely:)

    PS: Pripoj se do giveaway na mem blogu o printic fotky :)
    http://bridgeofmemories.blogspot.co.uk/2013/11/printic-giveaway.html#comment-form

    OdpovědětVymazat
  7. Krásný seznam! Tyhle články mám nejraději!
    P.S. u mě na blogu je giveaway, pokud máš zájem se zapojit. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, ráda jsem se zapojila a moc děkuji za krásný komentář ! :)

      Vymazat

Za každý komentář vám moc děkuji ♥