neděle 20. října 2013

Recenze - regenerující šampon Yves Rocher

Zdravím dámy.
Dnes přispívám konečně slibovanou recenzí na skvělý šampon od Yves Rocher.

Jedná se o šampon, který má napomáhat růstu vlasů a hlavně vlasy zregenerovat celkově, aby byly lesklé, plné objemu a pevné.
Mám ho skoro vypoužívaný čili můžu o něm říct, že jsem s ním spokojená a rozhodně bych neváhala si ho pořídit znovu.
Vlasy se po něm nemastí, myji si vlasy po třech dnech, tudíž vydrží opravdu dlouho bez zanechání nějakého nedostatku.
Výsledky poznávám, řekla bych, že jsou vlasy pevnější,přestaly mi tolik padat, a dokonce se i zjemnily. Voní spíše po bylinkách, pro někoho to příjemná vůně být nemusí, ovšem mně to zrovna nevadí a pokud slečna použije balzám, tak vůně skoro zmizí :)

Měla jsem ho v balíčku s dalšími třemi produkty za pouhých 200,- takže se mi celkem dost vyplatil. Jeho normální cena je 115,- .
Pokud máte rády tuto značku,určitě neváhejte a vyzkoušejte ho, protože je podle mě skvělý. 

Mějte se krásně milé slečny.

12 komentářů:

  1. Popřemýšlím o koupi :)

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. Díky za recenzi, byla jsem na něj zvědavá. Bohužel já "normální" šampony vůbec nemůžu, mám rozmazlené vlasy :-)

    World By Bella

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Není zač, mně opravdu pomohl :) také mám, protože mám opravdu ''zajímavý'' typ vlasů :)

      Vymazat
  3. Od téhle značky mám sprcháč a krém se třpytkama a dobýýýýýýýý! :-D

    http://handbagforladies.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  4. súhlasím s tebou, tiež som chvíľu používala tento šampón

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. to jsem ráda, že to někdo mohl potvrdit! :)

      Vymazat
  5. měla jsem tenhle šampon, ale neviděla jsem žádné extra účinky v padání vlasů ale krásně se mi leskly a měla jsem je heboulinký! :) a nádherně voní... :))

    Na mém blogu probíhá giveaway, budu ráda když se zúčastníš. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No, mně i padat přestaly, ale s tou vůní máš pravdu a opravdu byly po mytí hebké :)

      Vymazat

Za každý komentář vám moc děkuji ♥