úterý 15. října 2013

New in

Krásné odpoledne slečny.
Dnes jsem se byla po dlouhé době podívat v centru obchodů, jelikož jsem potřebovala sehnat hlavně šaty na prodlouženou v tanečních.
Pořídila jsem jen krátké slavnostnější, protože s dlouhými tančit nechci a neměla bych je ani kde využít.
Proto jsem zvolila jednoduché světle růžové perličkové šatičky s obtáhlou formou.


Dresses - Reserved
Lipstic Astor Heidi Klum - DM drogerie
Jacket - New Yorker
Z té bundy jsem snad nejnadšenější, protože je fakt teplá, miluji leopardí vzor a je dlouhá, tudíž jí na zimu v tom nejchladnějším městě odnosím.

Nic víc jsem kupovat nechtěla a hlavně se mi vůbec nic kromě obrovské kruhové šály nic nelíbilo, ale tu šálu jsem tam pro případ nějaké ''konkurentky'' druhé šály nechala a vyberu si ji příště :)

6 komentářů:

  1. Nádherné šaty :)

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. Šaty jsou super, my musíme mít dlouhé :/ :))
    A Heidi jsem vždy chtěla, jen se kruci nemužu pořád rozhodnout pro odstín :/ :D

    OdpovědětVymazat
  3. Nádherné věci! A rtěnka od Heidy, skvělá skvělá!!! :)

    Blog ϐook of ϐeauty

    OdpovědětVymazat

Za každý komentář vám moc děkuji ♥