neděle 27. října 2013

My favourite things, Part I.

Zdravím slečny
Tak jak si užíváte volna? Já skvěle, ani nevíte jak jsem ráda, že mám prázdniny.
Konečně můžu předpřipravit pár článků, můžu se sejít s přáteli a hlavně dospat to, co za týden opravdu zdravě nenaspím.

Dnes jsem přemýšlela, že bych udělala první takový článek ve faktech o mně ☺
Je to spíše formou, co mám ráda a bez čeho tak nějak nemůžu být.

Miluji čtení, obzvlášť tyto nové s nádhernými obaly, co zdobí pokoj / mám ráda pořádek, věci srovnané do kupiček,krabic a jednoduchý design / zbožňuji focení, což o mně už víte a to čehokoliv - portréty, zvířata, krajiny, makro
Děsně jsem si oblíbila syté barvy matných rtěnek, kterých mám potřebu mít víc a víc / která slečna by nemilovala svetry a cardigany? / Jsem maniak na vůně a parfémy jsou něco pro mě. Nikdy bych nevyšla bez navonění a teď mě prosazuje krásná Aguilera
Odmalička jsem orientovaná ze zvířat na psy, je to jednoznačně mé nejoblíbenější zvíře a těším se na naše nové štěňátko / mou další oblíbenou činností je spánek, což kdo by ho neměl rád /  asi každá slečna touží být zamilovaná a tak to mám samozřejmě i já - a proto si zakládám na vážné hodnotné vztahy :o)
Momentálně máme krom velkých rybiček také kočičku, která je má druhá slabost a vždy když přijedu domů bych čumáčka Rosi nejradši umačkala <3 / mám ráda experimenty a to se netýká jen činností .. ráda vycházím jiná a nemám ráda stereotyp / miluji fialovou barvu a podle toho vypadají i mé doplňky v pokoji, oblečení a ostatní doplňky
Jsem leopardí úchyl a to doslova - bunda, boty, trika, mikina, kalhoty, šátky, šály .. nemůžu si pomoct / Z doplňků si potrpím na šátky a kruhové šály, bez toho by nebyl outfit, haha / Má platonická láska patří jedině Channingovi, to musíte chápat ♥ 

První část je za námi a doufám, že se článek líbí, mějte se fajn a užívejte volna ! 
   EN. 

14 komentářů:

  1. To se mi líbí :)) super :) Miluji svetry :)

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. Hroozně super článek, miluju tyhle obrázky mohla bych na ně čumět celé dny :D :)

    OdpovědětVymazat
  3. ach jo, taký snílek si tiež ako pozerám :) krásny blog, sledujem.

    OdpovědětVymazat
  4. Já jsem zase strašný knihomol, doma mám skoro 40 knih O:) Člověka to strašně potěší, když nalezne někoho, kdo také rád čte!
    Svetry mám jenom dva, ale hodlám svou sbírku postupně rozšiřovat. :)
    Super článek!

    OdpovědětVymazat
  5. jeeej ta macicka krasna!

    Inak pozyvam na moje 4 vyrocie blogu a giveaway o GUCCI RUSH 75ML! tu: http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2013/10/najlepsia-giveaway-ever.html

    OdpovědětVymazat
  6. Pěkný článek, taky jsem se těšila jak se prospím a nic moc teda.. zítra musím opět do školy :(

    OdpovědětVymazat
  7. je to je krásně napsané s tím spaním, to vidím úplně stejně:)

    OdpovědětVymazat
  8. Taky miluju spánek.. Je to jedna z nejlepších činností :D Akorát jsem na sebe občas naštvaná, že mi utíká život, když pořád spím :D ale co.. :) pěkný článek :)

    OdpovědětVymazat
  9. Všechny ty fotky jsou boží, moc se mi líbí ... a spánek je činnosti k nezaplacení. :D

    OdpovědětVymazat
  10. Děkuji Vám kočky ♥ koukám, že společnou činnost asi najdeme opravdu spánek :)

    OdpovědětVymazat
  11. Super článek,hlavně hrozně hezky udělaný:)Taky ráda čtu a když ty knížky mají krásné přebaly, hned je to super dekorace!

    OdpovědětVymazat

Za každý komentář vám moc děkuji ♥