čtvrtek 31. října 2013

Recenze - Astor Lipstick

Krásný den slečny

Dnes je na řadě tato skvělá rtěnka od Astoru z kolekce od Heidi Klum.
Abych pravdu řekla, je to můj první produkt od této značky, protože mě nikdy nijak nezaujala, ale tuto rtěnku jsem si nenechala ujít díky 50% slevě v DM drogerii, a tak jsem využila krásné rudé barvičky.


Odstín je to 006 Sexy a v mé přihrádce bude mít využití spíše pro společenské příležitosti nebo ke sladěnému podzimnímu outfitu. Několikrát už jsem ji vyzkoušela a musím říct, že je naprosto skvělá. Nejenže mám strašnou radost, když produkty nádherně voní,což tato je s trochou parfemací, ale je také dobře pigmentovaná a na rtech mi vydržela hodně dlouho. Nemusím jí ani nijak extra hodně přetírat.
Mínusy bych jí nedávala žádné, nemám s ní totiž žádný problém :)


Koukala jsem na ostatní odstíny, které také vůbec nejsou k zahození a budu o nich přemýšlet.

Co vy slečny ? Vlastníte nějaký odstín z této kolekce rtěnek a jak se Vám líbí?

15 komentářů:

  1. Ještě žádný odstín nevlastním :)) Tak uvidíme, třeba chytnu slevu a pořídím si ji :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Snad budou slevy i na ní, například o Vánocích :)

      Vymazat
  2. Přemýšlela jsem o ní protože vypadá moc hezky :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To vypadá a myslím, že i na používání je dobrá :)

      Vymazat
  3. barva je skvělá! a líbí se mi i design :)
    ady.

    OdpovědětVymazat
  4. Úžasná barva :)
    Moc ráda bych jí chtěla vyzkoušet :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě neváhej, myslím, že není proč otálet :)

      Vymazat
  5. teraz mam sice ruzov dost ale keby som nemala urcite by som si nejaky kupila!

    Inak pozyvam na narodeninovu giveaway o GUCCI RUSH 75ml, tu: http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2013/10/najlepsia-giveaway-ever.html

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, přihlásila jsem se a děkuji za komentář <3

      Vymazat
  6. Zrovna v úterý jsem si koupila v DM za slevové kartičky rtěnku od Kate, a má úplně stejnou barvu jako tahle. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Super! Na rtěnku od Kate mám také kupon a plánuji si koupit nějaký světlejší odstín :)

      Vymazat

Za každý komentář vám moc děkuji ♥