pátek 8. listopadu 2013

Nickelback in O2 Arena, Prague

Zdravím mé milé slečny
Vím, že teď přidávám jednou za týden a podobně, ale nějak v poslední době není čas a když trochu času je, tak ani ta nálada není, a tak jen čtu vaše skvělé články.

Dnes jsem při vší náhodě doma z internátu kvůli návštěvě chirurgie a odpoledne musím zpět do školy, což se mi opravdu nechce. Co mě ale včera nejvíce potěšilo na poslední chvíli a z běžného dne se stal naprosto odhodlaný a rozhodující půlden na to, zda mám jet na koncert právě to, že jsem se na ten koncert opravdu mohla podívat.
Měla jsem dvě hodiny s kamarádkou na to, abychom se dostali do Prahy a stihli příchod do 02 areny dřív než začne neskutečná show, o které jsem si mohla nechat zdát.


Nickelback je úžasná skupina, kterou mám ráda a zpěvák Chad je neuvěřitelný chlap.
Tak charismatického člověka naživo, kterého obdivuji v klipech jsem snad ještě neviděla a on si včera vedl naprosto skvěle a předvedl spolu s ostatními hudebníky parádní vystoupení. Skupina momentálně objíždí Hit tour 2013 a společně s celou naplněnou halou zazpívali všechny známé písně, které jsou přímo k dojetí.
Koncert jsme si opravdu s drahou užily a přijet znovu, jdu na ně ihned !


Posloucháte některá z vás Nickelback? Znáte některé jejich písničky?
Vaše En. 


6 komentářů:

  1. Ráda bych na něj taky šla :)))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. Tak to ti sakra závidím, také by jsem na ně hned šla, to bez debat! Mám je moc ráda a jejich písničky .. no achh 3:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Lístky jsme dostali na poslední chvíli,jinak bych tam taky nebyla :) příště půjdeš určitě taky :)

      Vymazat
  3. Poslouchám a byla jsem tam.. :3 Koncert byl úžasný, bohužel jsem měla místo na sezení, ale i tak jsem si to užila. Příště půjdu na stopro a lístek na stání k podiu bude můj :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky jsem měla na sezení a příště chci rozhodně stát ! ;D :)

      Vymazat

Za každý komentář vám moc děkuji ♥