neděle 13. října 2013

Random of the week

Zdravím slečny
Doufám, že se máte dobře, protože já bych se dala doslova brát jako vyždímaná houba, která už není ničeho schopná a přesto pracuje na baterky.
Mám za sebou druhý studijní víkend ve škole, teď ještě přežít třetí a po 4 týdnech konečně domů. Bohužel si ještě 14 dní počkám,polovina ještě zbývá.
Řekněte mi, kdo by to vydržel? 
Mám pro vás jen pár fotek z týdne, moc jich tentokrát není, protože ani na focení momentů čas nemám.
V týdnu bych se konečně chtěla dokopat k instapostu a také čekejte recenzi na skvělý šampon a regenerující olej, o který jste si řekly.
Můj nejoblíbenější hrníček, který mi slouží na intru :)
Pokud jste nezaregistrovali výhodný balíček těchto dvou úžasných gelů za 80 kaček,tak jste o hodně přišli ! 
Detail nového pyžamka, ve kterém momentálně ''chrním''
takhle nějak to u nás vypadá v pátek dámy a dámy <3
to, co je poslední dobou už jen přetvářkou před zničeným výrazem
čtvrteční zapíječka řidičáku naší milé spolubydlící Michel ♥

MIMOCHODEM SE MI NA JAŘE UŽ SNAD SPLNÍ OBROVSKÝ SEN A TO MÍT TOHOHLE ČUMÁČKA
Mějte se krásně, eN. 

5 komentářů:

  1. Tobě to na každé fotce tak sluší ♥ :)

    OdpovědětVymazat
  2. Taky budu na jaře pořizovat psíka, ale anglického setra :)

    OdpovědětVymazat
  3. Pekne fotky a ten psik je naozaj rozkosny, uplne vyzera akoby sa smial. :)

    OdpovědětVymazat
  4. Ty budeš mít australského ovčáka? No tak to ti budu závidět :-)
    Just be yourself by Petra

    OdpovědětVymazat

Za každý komentář vám moc děkuji ♥