pondělí 7. října 2013

Photoshoot - Autumn

Zdravím slečny

Jak se máte ? Já se mám kupodivu celkem fajn, i když se vyskytuje pár určitých věcí, ze kterých bych nejradši vyletěla přímo někam na jinou planetu, protože mě už vážně štvou.

Jinak se momentálně alespoň na chvíli dostávám zase k focení a fakt mě to baví. 
Mrzí mě, že na to nemám už tolik času a mám tak na půl rozbitý foťák, ale ani to mě neodradí.
V pátek jsme šli s eS fotit a vznikly i celkem pěkné fotky. 
Na nějaké se můžete podívat i tady.


Zbytek ukážu příště a snad se fotky líbí

5 komentářů:

  1. Sluší ti to :)

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. Hezké fotky. Máš sympatickou kamarádku. :)

    OdpovědětVymazat
  3. ta první fotka je super :) dýchá z ní úplná podzimní atmosféra :))

    OdpovědětVymazat

Za každý komentář vám moc děkuji ♥