středa 2. října 2013

Gourmet tag

Zdravím slečny
Nechala jsem se opět inspirovat dalšími blogy na docela pěkný tag, a to o jídle - Gourmet Tag.
 Myslím, že by se článek mohl zase posunout o kousek dál, jelikož mi to přijde jako bezva téma snad pro každého člověka,kterého jídlo obklopuje i třeba jako zájem.
Mně konkrétně baví více pečení, než vaření, ale zřejmě je to tím, že na vaření kvůli škole vůbec nemám čas a takové omezování mě docela štve.
Každopádně jdeme na to.
(zdroj: google.com)

1. Nejoblíbenější polévka
Abych pravdu řekla, na polévky nejsem od malička tolik naučená. Ne, že bych byla nějak rozmazlená, ale prostě jsem nikdy pořádně polévky nepozřela a kromě pár tipů polévek jich moc nejím. Nejoblíbenější bych ale asi považovala fazolovou nebo čočkovou.

2. Nejoblíbenější hlavní jídlo 
Těch je samozřejmě více. Patří mezi to taková lehčí jídla, jako jsou hlavně těstoviny na každý způsob - špagety,kuřecí penne, italské lasagne a těstovinovým salátem nikdy nepohrdnu. Také mám ráda rizoto a zapečené těstoviny s uzeným masem.

3. Nejoblíbenější nápoj
Ze studených nápojů zbožňuji džusy, především jahodový,brusinkový a jablečný.
Nesycené vody piju zřídka, mé tělo si zkrátka vždy vypláče bublinky,tudíž u mě vedou perlivé vody, protože jinak se cítím, jako kdybych nic nevypila.

4. Nejoblíbenější alkoholický nápoj
Takhle veřejně se tu shazovat,jaký jsem alkoholik :D
Ne, můžu o sobě říct, že mi hodně z pití nechutná a například pivo nenávidím.
Mám radši spíše sladké griotky (aviváže) a co bych opravdu mohla,když už, je Zelená.
Malibu nepohrdnu a zbožňuji Jacka

5. Nejoblíbenější dezert
Dezertům neodolám snad jako nikdo a nejradši mám Tiramisu a francouzské palačinky.

6. Nejoblíbenější snídaně
Dříve jsem nebyla vůbec zvyklá snídat a bylo mi špatně, ale teď bych do školy nevyšla nenasnídaná. V poslední době si dávám hlavně cereálie s mlékem,jogurt nebo kaiserky se sýrem.

7. Nejoblíbenější sladkost 
Ze sladkostí už toho moc nemůžu kvůli citlivosti zubů,to tak už mám.
Teď hřeším maximálně někdy bílou čokoládou nebo kokosovými sušenkami.

8. Nejoblíbenější slanost 
Miluju slané tyčinky, hehe. Ze slaného mě jinak nic moc nenapadá.

9. Nejoblíbenější zmrzlina
Libuji si doslova na kyselých zmrzlinách, proto u mě vede citron a černý rybíz.


10. Nejoblíbenější sýr
Sýry mám hodně ráda a kromě samotné mozzarely mi chutnají snad všechny.
Nejradši mám asi čedar a balkánský sýr.

11. Nejoblíbenější ovoce
Jím snad všechno ovoce kromě Avokáda.
Zbožňuji melouny,mandarinky,jahody a nektarinky.

12. Nejoblíbenější zelenina 
Ze zeleniny toho více nejím, než jím a vím, že je to velká škoda a chyba.
U všeho bych mohla mít okurku nebo papriku a strašně ráda v létě jím syrový hrách.

13. Nejoblíbenější salát
Tak saláty naprosto upřednostňuji už jen proto, jak jsou lehké a zároveň zdravé.
Jak jsem už psala, mezi můj nejoblíbenější patří těstovinový salát, dále zeleninový s kuřecím masem, vaječný salát a hermelínový.

14. Co z jídla nesnáším ?
Nejsem rozhodně rozmazlený fracek, hodně jídel už se učím jíst, ale přeci jen ..

• špenát
• květákový mozeček,smažený květák
• houbová smaženice
• králičí,srnčí,jehněčí,rybí maso
• Množství polévek
• Dušená mrkev a další dušená zelenina
• Povidla (uuh)

To by bylo vše z tohoto tagu. Pokud chcete,pošlete ho zase o blog dál a mějte se krásně.
Pac a pusu.





3 komentáře:

  1. Mandarinky, sýry, džusy, těstoviny, kokos, bílá čokoláda a fuj pivu - uplně mi jdeš do noty! :D:)
    A jinak jsi strašně nádherná, jsem ráda, že jsem potkala další blogerku-fotografku. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Čo je zlé na špenáte? :D tiež som si to myslela..dokial som ho neskúsila :D
    Kat

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nevím,nejím ho odmalička ,ve školce mi ho nutili sníst celý najednou a bylo to ihned zpět v talíři. Co na to říct :D snad jen, že ho zkouším každou chvíli a to tělo to pořád nechce snést :)

      Vymazat

Za každý komentář vám moc děkuji ♥