pondělí 30. září 2013

Nikky is writing ..

Zdravím dámy v pondělní den. Dnes v pár bodech .. 

• Dnes jsem byla na vyšetření u doktora,tudíž jeden den mám ještě holiday ..
• ne na dlouho,večer zase frčím zpět na internát, takže stihnu udělat maximálně pár věcí do školy - nečekaně kam jinam
• nejspíš jsem se stala závislákem na Instáči a proto mi sem linkujte vaše účty,ať mám na co koukat při nudných hodinách a večerech 
• uvědomuji si,že se stávám závislákem také na ''někom'' a to není dobré,stává se vám to?

• včera jsme si s rodinkou udělali bezva výlet na vyhlídku a zase budu díky smíchu s mým nevlastním bráškou o něco déle žít .. 
• také vás tak neskutečně nebaví/nebavilo číst povinnou četbu k maturitě? Asi jsem divná, ale jakmile nečtu svůj žánr,jsem namydlená. Absolutně nerozumím,o čem jednotlivé příběhy pořádně jsou,natož z toho dělat čtenářský deník
• také vás tak šíleně štve ta ukrutná zima,co se letos žene? já už nevím pořádně,co bych na sebe dala,aby mi bylo teplo a nevypadala jak úchylnej sněhulák v babím létě ..
• v příštím článku se dozvíte,co je nového na Instagramu <3




Pac a pusu ♥

4 komentáře:

  1. krásné fotky :)

    btw. followneš ma späť? :)
    http://just-close-eyes-and-start-dream.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  2. byť závislá na niekom? tomu ver, že sa mi to stalo, ale nanešťastie to u mňa dopadlo katastrofálne.. :/
    a tiež chvalim fotky :)

    Kat

    OdpovědětVymazat
  3. Pěkné fotky! A na druhé jsem tě nepoznala. :D

    OdpovědětVymazat

Za každý komentář vám moc děkuji ♥