čtvrtek 12. září 2013

Random of the week

Zdravím krásky moje <3

Doufám,že se máte dobře, protože já si možná hovím skoro celý týden doma,ale nic mi nepřidává na náladě už jen kvůli léčení a celkově,že jsem musela nasadit další prášky - antibiotika.

Celkově jsem včera vylítla ze židle kvůli změně našich studijních víkendů.
Opravdu mě nepotěší zpráva,že se nám program prodlužuje o 4h a už takhle jsme končili ve 4 odpoledne. Do toho má mít člověk ještě taneční.
FUCK ALL. 
Mimochodem tančit hned první lekci nemocná, why not.


V poslední době si nekupuji jiný časopis než Joy,který mě podporuje v posteli.
Jo .. a tyto mimořádně megaobrovský prášky prostě nespolknu a můžu se udusit, takže pokud máte stejný problém,napište mi dolů prosím :D


Když jsme jeli do lékárny pro všechny léky,neodolala jsem samozřejmě DM drogerii a nelituju toho,protože jsem tam objevila tyhle roztomiloučké vlhčené ubrousky,které voní jako vše sladké dohromady a na obalu je i napsáno Ice cream. Můžu jedině doporučit !
Jsou v dm za 35 korun. 

Také jsem si konečně pořídila druhé balení Lactacydu a nemůžu si na tuhle emulzi stěžovat.

A třetí věc je průhledný lak za 49,-,který jsem včera večer otestovala a zatím drží a skvěle kryje a splňuje co má,takže za mě překvapil.

A co vy slečny,máte už jeden z těchto produktů ? 

♥ 

8 komentářů:

  1. Joy je také můj oblíbený časopis :)) Jéé ty ubrousky od essence si musím pořídit :D :)

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. :( Tak to je mi líto, že jsi ještě nemocná. Snad už se v nejbližší době uzdravíš. A Joy už jsem nečetlaaa hodně dlouho. :D Lactacyd samozřejmě znám a ten průhledný lak jsem myslím, že už i měla. :)

    OdpovědětVymazat
  3. Jé určitě děkuju za komentář a za tip na sluchátka mrknu se na ně. :) Jinak ty ubrousky jsou boží!! Bohužel jsem ještě na tuhle kolekci nenarazila :/

    OdpovědětVymazat
  4. jéé, ty máš ale krásné řasy <3
    a hned zítra jdu pro voňavé vlhčené ubrousky! :D

    OdpovědětVymazat
  5. Ty voňavé ubrousky mě také zaujaly nejvíc :-)

    World By Bella

    OdpovědětVymazat
  6. Ten lak od Essence mám taky, jen mě štve, že trvá strašně dlouho než zatvrdne :/

    OdpovědětVymazat
  7. Mám ráda random posty :) Moc super :)

    GIVEAWAY

    OdpovědětVymazat

Za každý komentář vám moc děkuji ♥