pondělí 16. září 2013

Photoshoot - Summer

Zdravím krásky <3
Musím říct,že mám dva týdny po škole a jsem úplně vyřízená. Doslova.
Samozřejmě,že jsem byla týden nemocná, ale to také není nic moc ještě když jsem se musela doučovat předměty jako právo a podobně.
Tento týden píšeme hodně opakovacích testů,každý den máme do pěti hodin, tudíž nemám moc času na to denně přispívat i když mě to mrzí. Stíhám alespoň koukat na vaše články a mám na to zhruba jen hodinku večer,zbytek se proučím,chodím na večeře a kupovat snídaně nebo cvičím. Proto píšu tak pozdě a budu takhle muset psát nejspíš články dopředu.
Dnes tu mám jen na ukázku nějaké další fotky z léta,co na ně budete říkat.


Doufám, že se máte krásně. Pac a pusu Nikky ♥

4 komentáře:

  1. Kráska :)

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. Jeej, ty si taká kočka :) Závidím ( v dobrom, samozrejme :D)
    A tiež teraz cez školu veľmi nestíham, takže poznám ten pocit :DD

    OdpovědětVymazat
  3. Achjo, ty jsi vážně nádherná. :-O :3 Máš úplně boží obličej, hrozně cute a hezkej úsměv. :3

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ale prosímtě kočko nepřeháněj :3 Děkuju moc ! <3

      Vymazat

Za každý komentář vám moc děkuji ♥