středa 18. září 2013

Tag - desítka

Zdravím slečny. Dnes tu jsem s tagem o deseti inspirovaným některými blogerkami.
Doufám,že se zase trochu něco dozvíte <3

1) Proč jsi začala blogovat?
Blogovat jsem začala zhruba ve 14ti letech,kdy to většinou u slečen začíná a pamatuji si, že jsem k tomu došla v rámci touhy po psaní čehosi na blog,aby si to přečetl i někdo jiný,koho to bude zajímat a má stejné názory. V podstatě to byl myšlenkový blog a dnes jsem přešla na oblast kosmetiky a módy,protože mě baví psát i číst recenze na produkty,které mám potom používat
2) Která kosmetika je pro tebe nejlepší a proč? 
Nemám extra nejoblíbenější značku, ale z dekorativní kosmetiky mi nejvíce vyhovuje Rimmel London a Essence, z pleťové Garnier a z tělové Avon nebo Burjois Paris.
3) Z jakých dárků míváš největší radost?
Já se raduji i z maličkostí,tudíž mám ráda vše,co od milého člověka dostanu.
Nelpím ani náhodou na drahých věcech a to,co je i třeba od srdce ručně vytvořené,tak je to boží dárek.
4) Kdyby jsi si mohla přát jednu věc, která by to byla?
Abychom konečně jako rodina byla šťastná.
5) Svěřila by jsi se svému klukovi, že bloguješ nebo by sis to nechala jako tajemství?
Rozhodně bych mu to časem řekla nebo v rámci situace,kdy bych něco psala za jeho přítomnosti. Nepřijde mi to nijak tajemné,dnes je to normální věc na úrovni.
Bývalý přítel o tom také věděl a neměl s tím naprosto žádný problém :)
6) Co by jsi na sobě změnila a proč?
Taková, jaká jsem asi zůstanu a opravdu málo věcí na sobě člověk může pilovat k lepšímu.
Každopádně bych trochu omezila mou labilitu a možná bych se měla víc naučit komunikovat.
Jsem většinou uzavřený člověk a hodně samostatná,takže vše dělám podle sebe.
A se vzhledem to tu radši komentovat nebudeme, že. :D
7) Jaký máš názor na piercing a tetování? Vlastníš nějaké z nějakého důvodu?
Piercingy mi nevadí,na lidech se mi to líbí a já chtěla kdysi šíleně do rtu nebo do jazyka, ale strach mi to nedovolil a proto nevlastním žádný. U tetování je to to samé s tím rozdílem, že je to těžší rozhodnutí ještě uvažovat,zda bych to opravdu vydržela celý život.
Proto by možná ''někdy'' v budoucnosti mohlo proběhnout malé tetování se symbolem,který mě bude jistojistě provázet celý život. Ale to už je ve hvězdách.
8) Jaký máš názor na plastiku?
Plastiky jinak než zdravotní moc neupřednostňuji,přijde mi stupidní si kazit svou přirozenou krásu, ale pokud má slečna/muž opravdu komplex,tak je to jeho volba.
 9) Koupíš si raději jedno značkové tričko nebo více věcí u vietnamců?
Myslím,že se není zač stydět a spoustu blogů,co čtu, tak se hodně slečen rádo pochlubí i tím,jaké pěkné kousky našli v sekáči nebo u vietnamců a mně to též přijde v pohodě.
Když vím,že nemám žádné velké přání po nějak drahém kousku oblečení,tak radši pořídím více věcí ve slevách než mít jen jeden kus,z kterého nakonec stejně vyjde ''vyrobeno v Číně''  :)
10) Dokážeš si představit život bez kosmetiky?
Dokážu a nelpím nějak na tom,abych měla potřebu se líčit každý den.


3 komentáře:

  1. wow vazne sa nelicis kazdy den? No to klobuk dole :)

    Pozyvam na MEGA BIELENDA GIVEAWAY:
    http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2013/09/bielenda-super-mega-giveaway.html

    OdpovědětVymazat
  2. pani super tag, strasne me takove clanky bavi :) Snad nevadi, kdybych si ho taky casem udelala (?):)))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vůbec to nevadí,psala jsem,že tyto tagy samozřejmě může každá slečna předávat dál :)

      Vymazat

Za každý komentář vám moc děkuji ♥