pátek 16. srpna 2013

Parfum - Christina Aguilera


Zdravím dámy. Konečně mi dnes přišel balíček s tímto zázrakem.
Každá z nás má svou oblíbenou vůni nebo vůně a já jsem po delší době zabrouzdala na internetu,kde mají tento pomalu nejstarší parfém od Christiny Aguilery - INSPIRE.
Nezapomenu při tomhle parfému na svou nejlepší kamarádku z dob šesté třídy na základce. Měla ji totiž také a objevila ji.

Jedná se o velikost 100ml a stála 600,- ve slevě. Skládá se z tuberózy,manga,citrusů,frézie,růže,gardénie, pomerančového květu,santalu a pižma.
Mně osobně připomíná vůně sladké bonbóny spojené s květinami, a dokonce i závan vanilky.
Vím jasně,že tenhle parfém už nedám z ruky a budu ji objednávat pořád ☺


Máte s ní někdo zkušenosti nebo ji zrovna používáte ? 




15 komentářů:

  1. Zkušenost s ní nemám, ale vypadá moc zajímavě :P

    OdpovědětVymazat
  2. též s ní mám zkušenost:) milovala jsem jí, voní opravdu nádherně:))!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsem ráda,že jí někdo ozkoušel :)

      Vymazat
  3. nepoznám ju ale má pekný flakon :)

    OdpovědětVymazat
  4. S touhle vůní nemám zatím žádnou zkušenost, ale slyšela jsem na ni samou chválu a vypadá opravdu lákavě:-)
    http://glamourandbeautyforyou.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  5. Já si oblíbila vůni Elite (New York) a dokonoce jsem v DM našal deodorant od Elite a zamilovala jsem si ho tak, že si asi jiný nekoupím! A tuhle vůni vůbec neznám, ale až budu nékde v parfumérce, tak i zkusím ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Od Elite jsou také perfektní voňavky,to máš pravdu :)
      Možná,že někde v originální parfumérce bude k sehnání,ale v drogeriích a podobně už se sehnat nedá,proto jsem ji musela objednávat na internetu :)

      Vymazat
  6. Tuhle jsem snad ani nikde neviděla, no až ji někde uvidím, tak ji rozhodně počichám..je vážně hezká :)
    Lucy Enne

    OdpovědětVymazat
  7. Tuhle vůni má kamarádka, je fajn,ale zatím o ní neuvažuji,jelikož jsem se svojí nesmírně spokojená:)
    www.enarastyle.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  8. jéé, teď jsi mi připomněla jednu voňavku od kylei minogue, kterou jsme měli s kamarádkou a připomíná mi pátou třídu :D:D
    jinak tahle vypadá hezky :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No,každá máme nějaké vzpomínky na základku a s tím i vůně ;D

      Vymazat
  9. Vypadá úžasně :)

    PS: Ráda bych tebe i tvé čtenářky pozvala k sobě na blog, kde právě probíhá GIVEAWAY:
    http://www.brunetky.blogspot.cz/2013/07/giveaway-02.html

    OdpovědětVymazat

Za každý komentář vám moc děkuji ♥