čtvrtek 15. srpna 2013

Last days

Zdravím slečny opět v pár bodech <3

• drahá eS už mi odjela a asi naposledy jsme se viděly o prázdninách,fňuk.
• objednala jsem si moji nejoblíbenější vůni od Christiny Aguilery,zítra bude post
• dlouho jsem přemýšlela a nakonec udělala i tomu našemu tygrovi radost krabicí BOX4PET
• těšila jsem se na obrovské slevy,ale všude mají jen samé podzimní a zimní kolekce,kde to jsme ?
• ještě jedna otázka,zda míváte z nových conversek puchýře,protože já je bohužel mám všude a to jsem v nich ťapala 2 a půl hodiny
• objevila jsem boží mini orchidej,která mi teď zdobí okno. Zbožňuji orchideje!
• momentálně mám asi svalovou horečku ze cvičení,bolí mě celé tělo 






THE 1975 - SEX (ACOUSTIC)  - musím jí pořád poslouchat.

Užívejte večer dámy ♥

2 komentáře:

  1. Taky už bych mohla přidat nějaký ten random :D

    Lucy Enne

    OdpovědětVymazat
  2. Jako vždy úplně nádherné fotky :)) A podzimní kolekce mě taky štvou... a ty Back to school slevy! Nedalo mi to a musla jsem si ty věci koupit nebo bych neměla pokoj :D a teď nemyslím na nic jinýho, než kolik mi zbývá dní -_-

    OdpovědětVymazat

Za každý komentář vám moc děkuji ♥