úterý 20. srpna 2013

Collection of nail colours


Zdravím slečny. Také vás štve to naznačování konce prázdnin a celkové zkoušení podzimního počasí ?
Mně ano,protože raději vidím sluníčko nebo alespoň teplo.
Dnes jsem tvořila článek o sbírce laků na nehty už jen proto,že jsem třídila laky,které už byly téměř nepoužitelné,nedaly se otevřít a uschly.
Laky skladuji v úzké krabičce,kterou brzy polepím nějakou květinovou polepkou,aby vypadala k světu a skvěle se mi tam zatím vejdou.


Tyto laky jsou od JAZZ a musím říct,že drží opravdu skvěle a mají bezvadné syté barvy.
Barvy mají jak neonové, tak matné viz. třetí zelený a můžete je střídat k barvám různých sladěných outfitů. Dají se sehnat v drogerii Teta. Dříve jsem měla i sytě světle modrý,rudý,tmavě růžový a fosforově žlutý.
Tady jsou ještě zbylé tři, z toho dva jsou třpytkaté a hnědý je matný. 
Odlakovat jdou lehce a nezůstávají stopy.
Od Essence mám zatím laky tři a plánuji pořídit další, i když mi na nehtech vydrží sotva 1 den.
Nevím, prostě asi nejsou tolik kvalitní,ale barvy mají dost syté a stačí nalakovat jednu vrstvu.
Červený mám nejradši,proto ho mám hned dvakrát.
Tyto dva jsem si v poslední době oblíbila nejvíce,hlavně ten růžový,hodí se mi ke všemu.
Oba stály kolem 20,- a drží dlouho. Jsou to klasické polské laky. 
Potom je tu řada tmavších laků,které používám minimálně,takže fialové a vínové.
Tyto dva používám spíše jako zdobné laky, zlatý od Colortrend má přímo uzoučký aplikátor.
Černý lak od Rimmel London mám jako poslední nakoupený lak a rozhodně neodolám dalším z  této řady! 
Tyto dva používám na francouzskou manikúru, tudíž bílý a průhledný. Totéž polské trvající laky.
Poslední jsou růžové laky,které nosím hodně často a nejdéle drží. 
Levému laku říkám žvýkačkový,protože dokonce i tak voní,druhý je matný a třetí se třpytkami,se kterými mám potom trochu problém je odlakovat ☺

A co vy? Používáte podobné barvy ? 

4 komentáře:

  1. Jé krásné barvičky, hodně podobných vlastním i já :)

    OdpovědětVymazat
  2. Pěkné barvičky :) právě že od essence mi vzdycky vydrželi dýl :)

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  3. Já mm nejradši tmavé odstíny, všechny vypadají ůžasně:)

    OdpovědětVymazat

Za každý komentář vám moc děkuji ♥