středa 21. srpna 2013

DAY OFF

Zdravím slečny,jak se máte?
Já jsem dnes měla poloplný i poloprázdný den,kdy jsem si spala do dvanácti hodin,potom jsem do sebe nasoukala polední snídani a šla se ven proběhnout ..
Dnes jsem mimo to byla s holkama venku jen tak na procházce a pak jsem ještě šla s kamarádem na druhou procházku,kdy jsme pak stejně kotvili na jedné a samé lavičce a jen tak si povídali o všem možném.
Dnes dělám už druhým dnem jeden workout jedné skvělé paní, která to vážně umí,tak jsem si řekla, že to dokončím už do konce prázdnin a možná ještě ve školním roce.
V sobotu mám další brigádu a koncert bohužel není, ale místo toho se chystám na grilovačku známých.
Přidávám fotky z dneška,co jsem se tak nějak snažila nafotit.

Šťáva z Aloe  Vera je snad nejosvěžující,co jsem kdy pila !
Arizona čaje jsem si moc oblíbila a tento zelený s medem už pomalu nedám z ruky.

Už bych opravdu měla možná začít fotit nějaké ty outfity,co říkáte ? 

5 komentářů:

  1. Moc ti to sluší :) Žehlíš si vlasy nebo je máš takto rovné?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju :) žehlím,přirozeně je mám úplně kudrnaté :)

      Vymazat
  2. arizonu všetci chvália a ja ju nemám rada, sranda. ale biela je hnus, iné možno vyskúšam, keď sa mi bude chcieť nosiť tú kilovú fľašku :D

    OdpovědětVymazat

Za každý komentář vám moc děkuji ♥