středa 31. července 2013

When Nickyna writes ..

Zdravím slečny. V pár bodech ..

• píšu velmi velmi velmi pozdě
• jsem mírně (ale jen vážně mírně) nassštvaný člověk,jelikož jsem jako největší blbec čekala do půlnoci celý den,až se mi nahraje video na youtube a překročilo to velikost,takže není nic ..
• opravdu nevím,co dělat s velikostí videa přes 2GB
• dnes dorazila nová nádherná skříň do mého pokoje v odstínu ''green ocean''
• až se bude ovšem má skříň vejít do pokoje a našoupnu tam můj šatník,udělám room tour (chcete?)
• udělala jsem menší okruh po obchodech a pořídila do pokoje nový polštářek a do školy sešitky
• neodolala jsem koupi prázdninové srpnové Elle 
• zítra budu nejšťastnější člověk na světě,až mi přijde konečně stojan na mikrofon a k tomu i překvapení od rodičů - zesilovač s efekty+karaoke s podklady ☺
• už bych opravdu potřebovala mého darlinga (mobil) .. opravdu mi chybí a nemám u sebe Poua.


8 komentářů:

  1. Room tour určitě udělej. Ted si budu zařizovat novy a nemam žádnou inspiraci :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nevím,jestli budu inspirací,ale dobře ! :)

      Vymazat
  2. joo, chceme room tour :D
    a na tý fotce máš fakt moc pěkný řasy! :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky,díky moc ! ;D :) dobře,něco s tím provedu :)

      Vymazat
  3. room tour určitě udělej:)) já Poua nikdy neměla, na starém mobilu nebylo na moc aplikací místo a na iPhonu se za něj platí:/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Joo,to vím,že u Iphonu se za to platí :/ divné.

      Vymazat

Za každý komentář vám moc děkuji ♥